e(XP)erience Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Fikk min K750i i dag. Har firmware R1L002, har det noen hensikt for meg å oppdatere til den nyeste? Vil ikkje "oppgradere den til W800i Lenke til kommentar
dragin Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Regner med at det er kameraledningen som har sviktet meg. Siden telefonen har fått seg noEn runder hos posten, så kan det være kabelen som har løsnet. Har nå hatt min gamle T610 i 2 uker. Kremt, jeg savner jo litt K750i'en da, men ikke så mye som jeg hadde trodd. Endret 20. oktober 2005 av dragin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Fikk min K750i i dag. Har firmware R1L002, har det noen hensikt for meg å oppdatere til den nyeste? Vil ikkje "oppgradere den til W800i 5024324[/snapback] IMO, så oppdater. Du slipper baby-feil og det er kjekt å ha en telefon som er up to date også Sliter med minnekortet på min. Finner det ikke. Sitter å styrer med gjenopprettelse funksjonen på telefonen og skal se om det fungerer. Hvis ikke så blir det nok å sende den inn på service Edit: Nops. Kobler telefonen inn og intet skjer..får ikke gå inn på mobilen med windows...står bare "koble til harddisk i disk G:" Elkjøp i morra da *grue seg* Endret 31. oktober 2005 av B|Real Lenke til kommentar
CIder Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er det andre som har problemer med "styrespaken" på telefonen?. Min har begynt nekte når jeg trykker nedover. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er det andre som har problemer med "styrespaken" på telefonen?. Min har begynt nekte når jeg trykker nedover. 5089062[/snapback] Den der er du ikke alene om. Jeg har hatt min siden slutten av Juni. Og joysticken min funker såvidt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Fikk min K750i i dag. Har firmware R1L002, har det noen hensikt for meg å oppdatere til den nyeste? Vil ikkje "oppgradere den til W800i 5024324[/snapback] IMO, så oppdater. Du slipper baby-feil og det er kjekt å ha en telefon som er up to date også Sliter med minnekortet på min. Finner det ikke. Sitter å styrer med gjenopprettelse funksjonen på telefonen og skal se om det fungerer. Hvis ikke så blir det nok å sende den inn på service Edit: Nops. Kobler telefonen inn og intet skjer..får ikke gå inn på mobilen med windows...står bare "koble til harddisk i disk G:" Elkjøp i morra da *grue seg* 5083441[/snapback] Har samme problemet, men jeg bare vrikker som faen på kabelen så funker det. Lenke til kommentar
Subuc Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hei.. Noen som har oppdatert tlf sin i det siste? Skulle gjøre det idag, men jeg får får opp følgende feil melding: FEIL I KOMMUNIKASJONEN Noen som har vært borti det før? Nå er tlf min kun me engelsk språk, og kamera virker ikke lenger:( Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hei.. Noen som har oppdatert tlf sin i det siste? Skulle gjøre det idag, men jeg får får opp følgende feil melding: FEIL I KOMMUNIKASJONEN Noen som har vært borti det før? Nå er tlf min kun me engelsk språk, og kamera virker ikke lenger:( 5095547[/snapback] Skrudd av alle branvegger ? Lenke til kommentar
aloo Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei, Når jeg oppdater så får telefonen kun engelske menyer også videre. Er det noe feil med firmwaren? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei, Når jeg oppdater så får telefonen kun engelske menyer også videre. Er det noe feil med firmwaren? 5096997[/snapback] Du har nokk lakt inn feil firmware på telefonen da. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei, Når jeg oppdater så får telefonen kun engelske menyer også videre. Er det noe feil med firmwaren? 5096997[/snapback] Leste om noen som hadde hatt samme problemer. De hadde tatt en full reset/tilbakestill av telefonen og det hadde løst seg. Verd å prøve. Men husk å ta backup av ting på telefonen fordi du kommer til å miste alt du har lagret/stilt inn siden du kjøpte den. Lenke til kommentar
aloo Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Seff er det ikke feil firmware. Det er den offisielle som er på sonyericsson sine nettesider. Hva mener du med feil firmware? Skal prøve og resette hele telefonen så får vi se om det funker.. Hei, Når jeg oppdater så får telefonen kun engelske menyer også videre. Er det noe feil med firmwaren? 5096997[/snapback] Leste om noen som hadde hatt samme problemer. De hadde tatt en full reset/tilbakestill av telefonen og det hadde løst seg. Verd å prøve. Men husk å ta backup av ting på telefonen fordi du kommer til å miste alt du har lagret/stilt inn siden du kjøpte den. 5097603[/snapback] Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 For alle som sliter med joysticken............. pil høyre * pil venstre pil venstre * pil venstre * da kommer en inn på service meny Gå inn på service tester og tastatur. Vrikk på joystick i alle retninger til den viser riktig vei. Det som ofte skjer er at joystick "henger" seg. Trykker du ned får du skrått ned og da vil ingenting på menyen virke for den har ikke reg. denne funkjsonen som går skrått. Håper dette er til hjelp for noen Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 For alle som sliter med joysticken............. pil høyre * pil venstre pil venstre * pil venstre * da kommer en inn på service meny Gå inn på service tester og tastatur. Vrikk på joystick i alle retninger til den viser riktig vei. Det som ofte skjer er at joystick "henger" seg. Trykker du ned får du skrått ned og da vil ingenting på menyen virke for den har ikke reg. denne funkjsonen som går skrått. Håper dette er til hjelp for noen 5127269[/snapback] Gjorde dette på en som hadde en treg joystick og dette hjalp faktisk. Så et godt tips dette her. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hjalp ikke hos meg, jeg har treg joystick av og til. har prøvd så godt jeg kan å renske ut av den, for å se om det er støv og dritt. Men jeg må vel til slutt skru den fra hverandre for å sjekke.. :-| Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Oppdatert første post en smule Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 - BUG: MS Duo bug still present with this firmware. See the R1N035 entry for possible fixes. Takk, har MERKET det ja! -.- Går ikke an å legge til musikk, enten får du bare 3 sanger på kortet, eller så smelter all musikken sammen til en grøtete mix. Dama mi prøvde 3 ganger å legge inn musikk, den tredje gangen ble alt av bilder, ringetoner og videoer bare slettet! /fume Skrev mail til SE, og etter 2-3 uker(!) fikk jeg svar om at det var desverre en bug med nyeste firmware, og at det ville komme en oppdatering snart som ville fikse problemet. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Noen som vet når den nye firmware vil komme da? Har selv W800i og sliter med samme problemet! Lenke til kommentar
ChriZs Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Prøvde meg på denne oppdateringen, men kom ikke lengere enn at jeg skulle holde inn "c" etter at den var blitt slått av... den ville ikke gå videre derifra, altså den starter ikke oppdateringen... har det skjedd noe med telefonen før dette punktet? kan jeg bare droppe hele oppdateringen nå som jeg ikke får det til, og alt er som før med den? eller er jeg halveis i noe? Om dere forstår... skjønner meg ikke på hverken telefon eller data, så jeg er helt fra meg... Kan legge til at dette er hva som står under programvareinfo: R1L002 prgCXC125952_EU_1_CL R1L002 versjoner for LCD-programvare Hoveddisplay Gjeldende: 0 Versjoner for kameraprogramvare Kamera Gjeldene 4.4 Versjon for ITP-programvare CXC 125 932 R1A038 Tilpassning CDA12337/12 R5A cxc 125953 R1L002 Europe_4 Innholdsversjon PA19 Endret 11. november 2005 av ChriZs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå