Barkster Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Mister man noen funkjsoner i forhold til 750-varianten, eller er det bare fordeler? Man kan vel legge tilbake 750 firmware hvis den må på service av en eller annen grunn..?! Du mister ingen ting og får bare fordeler med den nye firmwaren til W800 Og ja det går jo ann og flashe tilbake til K750 selv om det ikke er nødvendig ettersom garantien er Hardware basert så du mister ikke garantien Jeg er kjempe fornøyd med valget jeg tok.Kostet ikke mye heller bare 10 Euro Endret 10. oktober 2005 av Barkster Lenke til kommentar
Zmoock Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har alt brukt 20Eu for å komme ut av engelsk-meny greiene ved 750, men ofrer vel 10 til hvis jeg føler for det... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 som vil si at du får en ekte "w800" som du kan bruke over SEUS Nei, den blir ikke ekte W800i. hvis du ser nærmere på det jeg skrivde merker du nok disse tegnene over navnet "w800" Det var en smule ironi der skjønner du men uansett, liker tlf bedre nå Fet lyd og er det Det jeg mente var at den blir ikke gjenkjent av SEUS som W800i, og du kan derfor ikke oppgradere den med SEUS i ettertid (er ganske sikker på det). Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 som vil si at du får en ekte "w800" som du kan bruke over SEUS Nei, den blir ikke ekte W800i. hvis du ser nærmere på det jeg skrivde merker du nok disse tegnene over navnet "w800" Det var en smule ironi der skjønner du men uansett, liker tlf bedre nå Fet lyd og er det Det jeg mente var at den blir ikke gjenkjent av SEUS som W800i, og du kan derfor ikke oppgradere den med SEUS i ettertid (er ganske sikker på det). Dette må prøves! Skal legge inn W800-drivere i kveld og se hva som skjer på SEUS. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 som vil si at du får en ekte "w800" som du kan bruke over SEUS Nei, den blir ikke ekte W800i. hvis du ser nærmere på det jeg skrivde merker du nok disse tegnene over navnet "w800" Det var en smule ironi der skjønner du men uansett, liker tlf bedre nå Fet lyd og er det Det jeg mente var at den blir ikke gjenkjent av SEUS som W800i, og du kan derfor ikke oppgradere den med SEUS i ettertid (er ganske sikker på det). Det stemmer halveis etter det jeg har lest, den første fw som kom ut av w800i var en så klart brun edition, altså en ikke lansert fw som du ikke kunne oppgradere videre på. Nå har dem lagt ut den nye fw til w800i som er N1035 som er red edtion som er den godkjente oglanserte. Denne kan du videre oppgradere på gjennom SEUS. Ikke slå av meg henda her hvis jeg tar feil men er ganske sikkert på dette. Tenker jeg tester dette ut i kveld gjennom SEUS siden jeg er på jobb nå, men hvis noen andre kan gjøre dette før meg setter jeg pris på det Så får vi det bevist en gang for alle hehe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Testet dette for noen uker siden, og konkluderte med at den bruker IMEI til å sjekke modell. Konvertering til RED, endring av CID til Generic W800i og flashing av GDFS hjalp nemlig ikke. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Greit da sier vi det Fikk beskjed nå at min operatør ikke kunne gi denne tjenesten, aldri fått den før så da sier vi det ( søren trodde jeg hadde rett her altså ) Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Greit da sier vi det Fikk beskjed nå at min operatør ikke kunne gi denne tjenesten, aldri fått den før så da sier vi det ( søren trodde jeg hadde rett her altså ) Jeg prøvde det samme nå.. når jeg starter oppdatering fra W800i sin oppdateringsside får jeg samme melding som deg. Når jeg prøver fra K750i sin oppdateringsside får jeg beskjed om at jeg kan oppdatere. Hvis jeg fortsetter der vil den sikkert legge inn K750i fw igjen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det jeg tenkte, for jeg sjekka tlf min igjen gjennom davinci programmet og der blir den kjent igjen som en K750 i selve softwaren, men den er programert til en w800i. Noe som vil si at den ikke kan oppgraderes over SEUS.. men men, er fornøyd og blir vel en stundt til jeg gidder og oppgradere den igjen Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei Jeg har oppgradert min k750i til w800i med davinci og alt gikk greit, og funker. Men gprs/mms funker ikke? får opp denne meldingen: tilkoblingen er brutt,kontroller nettdekningen eller data og internett-ins. Jeg har full dekning og har tatt ned og prøvd med både k750i innstilling og w800i innstillinger fra netcom.no men får ikke brukt det. noen som vet hvorfor? Heisann, for de som har oppgradert k750i til w800i. jeg måtte legge inn manuelt innstilling for mms og wap for w800i i k750i . da funket gprs,mms Endret 11. oktober 2005 av tvilling81 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 MMS GPRS funka veldig fint her uten noe problemer, men fint du sier i fra til de andre som får samme prob Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ang R1N035: Sett at stripene som kommer når man tar blider i svakt lys skulle reduseres med R1N035. Er det noen som kan si seg enig i det? Mulig det bare er jeg som er blitt mer obs på de, men synes ikke det har blitt noe mindre i det hele tatt... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg synes heller ikke bildene har blitt så mye bedre at det gjør noe. helt i begynnelsen virka det sånn, men det var sikkert pga rett lys, men det blir endel striper i skygger og sånt. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 MMS GPRS funka veldig fint her uten noe problemer, men fint du sier i fra til de andre som får samme prob 4997092[/snapback] Hei Førse gang jeg gjorde det fikk jeg da til. men så ringte jeg netcom fordi simkortet klikka. og de lagde nytt nr til meg. etter at det nye nr virket etter kvarters tid, så funker ikke mms. har ringt netcom og de sier mms er på abn mitt. jeg kommer påå med wap/gprs men det er bare mms som ikke fungerer. har lagt alt inn manuelt for w800i, og automatisk, men fortsatt vil ikke mms funksjon fungere, bare wappen. Har prøvd å flashe tilbake til k750i med davinci men står 82 block error eller failed noe. har kjørt flashe k750i til w800i på nytt men mms vil ikke. noen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
dragin Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 En liten status. Som jeg tidligere skrev så var jeg utfor problemet med engelsk meny etc. I tillegg til at det kom noen døde pixler på cameraet. Dvs, i godt lys kom det noen små tynne støystriper. Jeg sendte telefonen inn til service hos Teleservice. Fikk telefonen tilbake i går, etter 2 uker på service. Flotte norske menyer. MEN UTEN KAMERA Nå funker ikke kameraet i det hele tatt. Ringte selvsagt teleservice, og fikk beskjed om å sende telefonen tilbake til dem. Noen som har forslagt til hva jeg kan gjøre. Det frister ikke å sende telefonen tilbake for to nye uker, til noen som gjør en så slett jobb. Kanskje noen vet om bedre serviceverksteder? Bjørn Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 En liten status. Som jeg tidligere skrev så var jeg utfor problemet med engelsk meny etc. I tillegg til at det kom noen døde pixler på cameraet. Dvs, i godt lys kom det noen små tynne støystriper. Jeg sendte telefonen inn til service hos Teleservice. Fikk telefonen tilbake i går, etter 2 uker på service. Flotte norske menyer. MEN UTEN KAMERA Nå funker ikke kameraet i det hele tatt. Ringte selvsagt teleservice, og fikk beskjed om å sende telefonen tilbake til dem. Noen som har forslagt til hva jeg kan gjøre. Det frister ikke å sende telefonen tilbake for to nye uker, til noen som gjør en så slett jobb. Kanskje noen vet om bedre serviceverksteder? Bjørn 5003474[/snapback] Jeg slet med en feil oppdatering og fikk engelske menyer og kamera slutta å virke. Jeg kjørte master reset, så kjørte jeg SEUS igjen. Og så master reset etter SEUS. Da funket kamera brillefint med norske menyer Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 En liten status. Som jeg tidligere skrev så var jeg utfor problemet med engelsk meny etc. I tillegg til at det kom noen døde pixler på cameraet. Dvs, i godt lys kom det noen små tynne støystriper. Jeg sendte telefonen inn til service hos Teleservice. Fikk telefonen tilbake i går, etter 2 uker på service. Flotte norske menyer. MEN UTEN KAMERA Nå funker ikke kameraet i det hele tatt. Ringte selvsagt teleservice, og fikk beskjed om å sende telefonen tilbake til dem. Noen som har forslagt til hva jeg kan gjøre. Det frister ikke å sende telefonen tilbake for to nye uker, til noen som gjør en så slett jobb. Kanskje noen vet om bedre serviceverksteder? Bjørn 5003474[/snapback] Hvis du går inn på Serviceinfo - programvareinfo, (>*<<*<*) står det da noe som helst om kameraprogramvareversjon? Jeg fikk feilen at kamera ikke funka, og så på nett at når kamera ikke funka, og det ikke sto noe om programvareversjon for kamera, så skyltes det at en kabel til kamera hadde løsna. Jeg sendte inn min tlf, og når den kom tilbake sto det på "kvitteringen": Arbeid utført: Festet camera flex. Satt på foam cushion. Testet OK. Så hvis du har samme feilen må du nok uansett sende inn. Jeg kjøpte min tlf gjennom komplett, så jeg sender inn tlf til Anovo Norge AS når den må repareres. Lenke til kommentar
6502 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "Mister" man snarveistasten hvis man skifter til w800 FW? Eller finner man den på annet vis? Noen forum skriver at lyden blir bedre, er det tilfellet? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg ville anbefalt DeltaService som serviceverksted. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "Mister" man snarveistasten hvis man skifter til w800 FW?Eller finner man den på annet vis? Noen forum skriver at lyden blir bedre, er det tilfellet? 5008627[/snapback] Snarveitasten blir direkte snarvei til Mp3 spilleren. Er litt irriterende. For snarvei til Mp3 spillern har man jo om man drar joysticken oppover når man er ute av alle menyer o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå