pologutt Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kjør fullstendig gjenoppretting. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Beklager, men har ikke så mye peiling på disse begrepene. Hva er 10EU og Davincimetoden? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dere som får feil om at "Operatøren godkjenner ikke bruken av denne tjenesten for denne enheten." - kan dere trykke *>*<<*<* og sjekke CDA som står under "Tilpasning"? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Finner ikke CDA. På min står det under tilpasning: cxc 125953 R1K001 Europe_4 Endret 7. oktober 2005 av Raijin Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg sitter her med en W800i, og får ikke oppdatert, det stopper på den siden der lisensavtalen burde være, det kommer ingen lisensavtale. nederst til venstre i statuslinja står det:exeption: java.lang.NullPointerExeption. hva kan dette være? hvorfor får jeg ikke oppgradert? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Jeg sitter her med en W800i, og får ikke oppdatert, det stopper på den siden der lisensavtalen burde være, det kommer ingen lisensavtale. nederst til venstre i statuslinja står det:exeption: java.lang.NullPointerExeption. hva kan dette være? hvorfor får jeg ikke oppgradert? Har du installert oppdatert Java? Endret 7. oktober 2005 av lysbryter Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ja, det samme har jeg med PC suite... reagerte også på at dette ikke funker i Opera Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg bruker Opera og har ingen problemer. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) merkelig... men jeg får det fortsatt ikke til.. fant ut at i opera så går det alikevel, men jeg må markere teksten og så dra ned for å få frem et "sjult område" der det jeg skal trykke på er, via opera har jeg kommet helt til etter at jeg har lastet ned programmet, og der får jeg en beskjed om at operatøren ikke støtter noen av tjenestene de har å tilby eller noe i den duren, hva skal det bety? jeg prøvde også med det norske netcom kortet mitt, men neida.. Endret 7. oktober 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Beklager, men har ikke så mye peiling på disse begrepene. Hva er 10EU og Davincimetoden? 10EU tror jeg står for 10 Euro og Davinci metoden er en metode for å flashe telefonen for 10 Euro over nett. Med et program som heter DaVinci. Såvidt jeg har forstått Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Oki. Takk for forklaringen. Denne metoden, funker uten problemer? Hvor finner jeg programmet og siden for å oppdatere? Takk for svar! Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Veeel gutter og jenter nå er det mulig å flashe k750i til W800i.Tjenesten koster 10 Euro legger til en link til en side med mer info http://www.klorin.com/viewtopic.php?t=116&...4d5e31336ed27e9 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Veeel gutter og jenter nå er det mulig å flashe k750i til W800i.Tjenesten koster 10 Euro legger til en link til en side med mer info http://www.klorin.com/viewtopic.php?t=116&...4d5e31336ed27e9 metoden er langt fra ny. men den ryker garantien! forvøvrig tror jeg også man ikke får brukt seus etterpå. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gir bare en liten problemløser som jeg har funnet ut og hjulpet noen andre med og. Feilen oppstpd ved feil oppdatering hos SEUS og feilen som kommer er engelsk oppsett på mobilen og kamera slutter å virke pga. feil driver. Det som må gjøres er følgende: 1. Kjør Master reset. Det vil si: "Reset All" 2. Kjør SEUS igjen. Til det kommer at den er vellykket. Nå skal kamera fungere. Hos noen får også Norsk oppsett på mobilen her (da er du ferdig). Har du fortsatt engelsk oppsett, men kamera fungerer, se 3. 3. Kjør Master Reset (Reset all) igjen og velg språk Norsk. Problem løst Utrolig bra av SE og komme med en så fuc*ed oppdatering Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Veeel gutter og jenter nå er det mulig å flashe k750i til W800i.Tjenesten koster 10 Euro legger til en link til en side med mer info http://www.klorin.com/viewtopic.php?t=116&...4d5e31336ed27e9 metoden er langt fra ny. men den ryker garantien! forvøvrig tror jeg også man ikke får brukt seus etterpå. Nei, metoden er langt ifra ny, men har til nå vært forbeholdt de med en "brun" K750... Da alle final release K750 er "røde", måtte vi plent vente på en "rød" W800-firmware. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 som vil si at du får en ekte "w800" som du kan bruke over SEUS Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 som vil si at du får en ekte "w800" som du kan bruke over SEUS Nei, den blir ikke ekte W800i. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Da var min telefon "oppgradert" til W800, så langt uten noen form for problemer. Firmware brukt er R1N035 "Red" W800i EU4. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 som vil si at du får en ekte "w800" som du kan bruke over SEUS Nei, den blir ikke ekte W800i. hvis du ser nærmere på det jeg skrivde merker du nok disse tegnene over navnet "w800" Det var en smule ironi der skjønner du men uansett, liker tlf bedre nå Fet lyd og er det Lenke til kommentar
Zmoock Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Mister man noen funkjsoner i forhold til 750-varianten, eller er det bare fordeler? Man kan vel legge tilbake 750 firmware hvis den må på service av en eller annen grunn..?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå