Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter her med en W800i, og får ikke oppdatert, det stopper på den siden der lisensavtalen burde være, det kommer ingen lisensavtale.

 

nederst til venstre i statuslinja står det:exeption: java.lang.NullPointerExeption.

 

hva kan dette være?

hvorfor får jeg ikke oppgradert?

Har du installert oppdatert Java?

Endret av lysbryter
Lenke til kommentar

merkelig...

men jeg får det fortsatt ikke til.. :(

 

fant ut at i opera så går det alikevel, men jeg må markere teksten og så dra ned for å få frem et "sjult område" der det jeg skal trykke på er, via opera har jeg kommet helt til etter at jeg har lastet ned programmet, og der får jeg en beskjed om at operatøren ikke støtter noen av tjenestene de har å tilby eller noe i den duren, hva skal det bety?

jeg prøvde også med det norske netcom kortet mitt, men neida.. :(

Endret av tha stoffi
Lenke til kommentar

Gir bare en liten problemløser som jeg har funnet ut og hjulpet noen andre med og. Feilen oppstpd ved feil oppdatering hos SEUS og feilen som kommer er engelsk oppsett på mobilen og kamera slutter å virke pga. feil driver. Det som må gjøres er følgende:

 

1. Kjør Master reset. Det vil si: "Reset All"

 

2. Kjør SEUS igjen. Til det kommer at den er vellykket. Nå skal kamera fungere. Hos noen får også Norsk oppsett på mobilen her (da er du ferdig). Har du fortsatt engelsk oppsett, men kamera fungerer, se 3.

 

3. Kjør Master Reset (Reset all) igjen og velg språk Norsk. Problem løst ;)

 

Utrolig bra av SE og komme med en så fuc*ed oppdatering :p

Lenke til kommentar
Veeel gutter og jenter nå er det mulig å flashe k750i til W800i.Tjenesten koster 10 Euro

 

legger til en link til en side med mer info

 

http://www.klorin.com/viewtopic.php?t=116&...4d5e31336ed27e9

metoden er langt fra ny.

men den ryker garantien!

forvøvrig tror jeg også man ikke får brukt seus etterpå.

Nei, metoden er langt ifra ny, men har til nå vært forbeholdt de med en "brun" K750... Da alle final release K750 er "røde", måtte vi plent vente på en "rød" W800-firmware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...