Hedonism Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det er R1NO35 som er nyeste? Ja, R1N035 er nyest fw for K750i! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det er R1NO35 som er nyeste? Ja, R1N035 er nyest fw for K750i! Ja men funker sony ericsson sine oppdaterings sider nu da Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det er R1NO35 som er nyeste? Ja, R1N035 er nyest fw for K750i! Ja men funker sony ericsson sine oppdaterings sider nu da Oppdaterte nå min K750i på SEUS for noen uker siden til R1N035, problemene ligger med mobiler som er låst mot f.eks. Netcom eller Telenor hvorpå oppdateringstjenesten ikke vil oppdatere firmwaren.. eller så er det problemer folk opplever med datamaskinen sin, oppdateringsprogramvaren til Sony Ericsson,usb-kabelen eller selve K750i'en.. Hvis ikke telefonen din er operatørlåst og fungerer som den skal så er det ingen problem å oppgradere til R1N035 via SEUS! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) R1L002 får jeg opp som den siste offisiele firmawaren Endret 1. oktober 2005 av Shuttle Lenke til kommentar
Zmoock Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvis ikke telefonen din er operatørlåst og fungerer som den skal så er det ingen problem å oppgradere til R1N035 via SEUS! Min K750i er ikke operatør låst, men likevel fikk jeg samme problem som andre med at alle språk unntatt engelsk forsvant, og at pc'n tror det er en W800... Jeg kjørte oppdatering fra SonyEricsson forrige helg... Nå er jeg tilbake til nest siste utgave via davinci... :\ Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 ikke operatør låst, men, står det sånn ENTRY logo i displayet ditt a? Lenke til kommentar
Zmoock Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Neida. Kjøpt med Tele2 abb, men ikke låst til noe. Hadde ikke noe operatøravhengig-menyer eller ekstra med seg. Første oppdatering med Seus gikk greit (i juni/juli), men denne gangen gikk det altså ikke greit... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hmmmm.. da har jeg misforstått en del tidligere poster, trodde det var pga operatørlås at SEUS ikke ville oppgradere for en del mennesker.. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Min er ikke opratørlåst,står ikke entry eller noen ting på den da Endret 2. oktober 2005 av Shuttle Lenke til kommentar
jstorelv Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vi har 2 K750i. Den ene har begynnt å slå seg av innimellom. Er dette en kjent feil? FW: R1L002 Har prøvd å oppdatere via SEUS, men får feilen om at operatør har sperret for dette. Tlf er sperret til Netcom, men fungerer med Chess abb. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Min er operatørlåst til NC i følge eska, men fungerte fint med Telenor-kort. Uansett, fikk beskjed under oppdateringen at min operatør ikke hadde godkjent noen nye oppdateringer eller i den dur. Hva er det som skjer? Dette har fungert fint på samme telefon tidligere. Nien som veit? Er det telefonen eller SE som har et problem? Edit: Har samme sw som han over: R1L002 Endret 2. oktober 2005 av pologutt Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Min er ikke operatørlåst og hang seg ved 49% ca. Nå får jeg kun engelsk oppsett, men er fortsatt K750i. Får heller ikke til kamera fordi jeg har fått versjon 4.4 og derfor får jeg bare en feilmelding om feil driver. Dette suger.... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg flashet telefonen og fikk w800 tullet, min k750 er låst til netcom, men fikk ingen beskjed om at dette ikke gikk. så det er nok ganske forskjellig med hvem som får den feilen. Tror ikke det er noen videre logikk. bare tjenesten deres som er herpa. men det er bare hva jeg tror. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 R1L002 får jeg opp som den siste offisiele firmawaren så vest folk har den,trenger dem jo ikke oppdatere telefon sin,se bilde lenger opp på sia Lenke til kommentar
vgard Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) jeg har R1N035 på tlf'en kamera SW er 4.5 under Customization står det blant annet EUROPE_4 som vel egentlig skal inneholde norsk språk. Content version er forøvrig PA11 om det betyr noe. Og telefonen tror overalt at den er en W800i, det samme tror også pc'en. Skikkelig gøy. Skulle ønske jeg hadde W800i programvare på mobilen så den funka skikkelig. *edit* Prøvde for moro skyld å oppdatere en gang til, men det funka ikke. fikk opp "Det finnes for tiden ingen tjeneste for enheter som tilhører operatøren din". Strengt tatt tilhører vel enheten meg. Endret 2. oktober 2005 av vgard Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nei, jeg tar å kjøper meg original SE w800i deksel til k750i og fikser den om til w800i. har fått litt riper i 750i dekselet ellers, fikk jeg som sagt ikke update til å fungere sist jeg prøvde. min tlf er ulåst og har aldri vært låst. har tele-2 abb nå. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nei, jeg tar å kjøper meg original SE w800i deksel til k750i og fikser den om til w800i. har fått litt riper i 750i dekselet Har du en link til hvordan du gjør det? Gidder ikke lete gjennom hele tråden igjen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg hadde heller hatt K750i dekselet. Knappene på W800i er jo helt forferdelige Kjøp deg D750i dekselet da Det hvite EDIT: Var feil det med D750i Her er iallefall silver utgaven av K750i dekselet Endret 3. oktober 2005 av CaZpeR Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 fikk endelig svar fra sony ericsson Hei Ole Martin! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Vi beklager eventuelle problemer du må ha hatt i forbindelse med din Sony Ericsson mobiltelefon. Feilen du beskriver må undersøkes av en tekniker ved et av våre autoriserte service verksteder, slik at vi kan finne årsaken til problemet og hvordan dette kan løses for deg. Du kan kontakte forhandler så kan de sende telefonen till ett av våre autoriserte Sony Ericsson verksted, alternativt kan du selv kontakte ett av våre verksted for hjelp. For informasjon angående hvor du finner ett av våre verksteder eller øvrige spørsmål ber vi deg ringe Sony Ericsson Call Center på 815 00 840. Med vennlig hilsen /Kim Tedenkvist Sony Ericsson Call Center da får jeg bare stikke innom der jeg kjøpte tlf like greit da:D Lenke til kommentar
Zmoock Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Fikk akkurat samme mailen som deg nå i ettermiddag... De sier den må undersøkes nærmere... ingenting om hvorvidt det er en feil med nyeste firmware, eller om det skjer noe med oppdateringsprosessen... Hvilken versjon får man hos service-verkstedet tro? Jeg har lagt tilbake L via davinci.. Har nesten lyst til å prøve oppdatering igjen, men risikerer jo samme resultat... Endret 4. oktober 2005 av Zmoock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå