Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på en ting. Hvis jeg oppgraderer telefonen min, vil gjerne ha norsk ordliste, kommer da alt som er registrert på telefonen min til å forsvinne? Da snakker jeg om hvor mange sms jeg har sendt, hvor lenge jeg har ringt osv?

Hvis du velger "Automatisk bekreftelsesmodus"

Så vil ingenting bli slettet.

Har du en norsk versjon av software før du oppgraderer vil du selvfølgelig ha det etter oppgraderingen også.

Lenke til kommentar

Nå skal visst ny firmware til K750i R1N035 være offisiell, men om denne er ute i norsk utgave enda er uvisst. Jeg har ikke mulighet til å prøve meg på oppdatering før i kveld..

 

RN1035 skal visst forbedre video-kvaliteten og kameraet, og ellers generell hastighetsøkning ved bruk. Noen hevder høyere volum under samtalen, men det er fortsatt usikkert om dette er placebo-effekten eller reell forandring som følge av firmware-oppdateringen.

 

Du kan lese mer om dette hos Esato.com og Howardforums.com.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Og der har jeg fått R1N035 på min K750i..

 

Videokvaliteten har fått høyere bitrate, men har ikke fått sammenlignet skikkelig om den er veldig forbedret til slik R1A var, da jeg ikke har hatt denne versjonen av firmware på min telefon.

 

Bildene man tar har fått større filstørrelse og den er raskere med å lagre dem, men ser foreløpig ikke noe stor markant forskjell fra R1L002. Kanskje litt mindre støy, men det kan ha med lysforholdene etc..

 

Flere som har oppdatert hevder dekningen er blitt bedre med flere streker, men om dette bare er en endring firmwaren til det som "måler" dette i telefonen, eller reellt bedre dekning aner jeg ikke enda!

 

Ringte kontofonen min rett før oppdatering og rett etter, og lydvolumet er markant høyere, men ikke noe drastisk i følge min hørsel.. men en forbedring er alltids velkommen.

 

Ellers er den blitt litt raskere i menyen, java-programmer starter markant raskere opp, og jeg er stort sett fornøyd med oppdateringen så langt, så vil anbefale andre til å gjøre den og :thumbup:

Lenke til kommentar
Og der har jeg fått R1N035 på min K750i..

 

Videokvaliteten har fått høyere bitrate, men har ikke fått sammenlignet skikkelig om den er veldig forbedret til slik R1A var, da jeg ikke har hatt denne versjonen av firmware på min telefon.

 

Bildene man tar har fått større filstørrelse og den er raskere med å lagre dem, men ser foreløpig ikke noe stor markant forskjell fra R1L002. Kanskje litt mindre støy, men det kan ha med lysforholdene etc..

 

Flere som har oppdatert hevder dekningen er blitt bedre med flere streker, men om dette bare er en endring firmwaren til det som "måler" dette i telefonen, eller reellt bedre dekning aner jeg ikke enda!

 

Ringte kontofonen min rett før oppdatering og rett etter, og lydvolumet er markant høyere, men ikke noe drastisk i følge min hørsel.. men en forbedring er alltids velkommen.

 

Ellers er den blitt litt raskere i menyen, java-programmer starter markant raskere opp, og jeg er stort sett fornøyd med oppdateringen så langt, så vil anbefale andre til å gjøre den og :thumbup:

Ligger oppdateringen klar på Sonyericsson sin side?De er litt kjipe med å vise hvilke FW som ligger klar til nedlasting

Lenke til kommentar
Er helt blank på dette området,men hvor laster man ned den nyeste firmwaren til k750i? har den nye som det går rykter om kommet ut i norsk utgave?

 

Vært fint om noen kunne lagt ut en link, har sett på SE sine sider men der står det ikke hvilken versjon de har lagt ut...

SE har lagt ut sin nyeste versjon på SEUS, jeg gjorde det tidligere idag, og nå for en time siden på den andre K750i'en min. Fungerer som ett skudd.

Lenke til kommentar
Har et skikkelig problem!

 

Har mistenkt at kontakten mellom usb-kabelen og mobilen er vært litt dårlig.

 

Skulle oppdatere til nyeste FW i dag, men det skar seg egentlig før den startet. Nå vil den ikke slå seg på og når jeg prøver på recovery ser det ikke ut til å skje noe.

 

Noen tips?

Har du lagt inn USB-flash-driverne? De er essensielle.

Lenke til kommentar
Har et skikkelig problem!

 

Har mistenkt at kontakten mellom usb-kabelen og mobilen er vært litt dårlig.

 

Skulle oppdatere til nyeste FW i dag, men det skar seg egentlig før den startet. Nå vil den ikke slå seg på og når jeg prøver på recovery ser det ikke ut til å skje noe.

 

Noen tips?

Har du lagt inn USB-flash-driverne? De er essensielle.

Har du en link til seus siden?

Lenke til kommentar
Har et skikkelig problem!

 

Har mistenkt at kontakten mellom usb-kabelen og mobilen er vært litt dårlig.

 

Skulle oppdatere til nyeste FW i dag, men det skar seg egentlig før den startet. Nå vil den ikke slå seg på og når jeg prøver på recovery ser det ikke ut til å skje noe.

 

Noen tips?

Har du lagt inn USB-flash-driverne? De er essensielle.

jaja.. har oppdatert den et par ganger før og har brukt USB-kabelen til overføring av bilder osv.

Ser ikke ut til å få noe kontakt nå. Stikker til nordialog jeg.

Lenke til kommentar

Hei,hei alle sammen... Nå har jeg lest igjennom hele denne tråden men kunne ikke finne noe svar på dette. Er ganske ny her, så jeg vet ikke helt om dette er riktige stedet å legge ut denne... Menmen over til saken.

 

I går prøvde jeg å kjøre en firmware update på min k750i. Jeg har gjort dette en gang før og da gikk dette helt fint... Men i går fikk jeg plutselig beskjed om at Det var problemer med komunikasjon til telefonen. Hmm dooh tenkte jeg i god homer simpson stil. Jeg koblet fra telefonen og tok ut og inn batteriet slik det stod. Heldigvis startet telefonen oppigjen. Men Jeg har kun engelsk språk på telefonen min. Har ikke merket noe spes annet som er galt. Oppdateringen stoppet på 55%. Jeg prøvde så engang til, og dette virket ikke. Oppdateringen prøvde jeg via SEUS.

Er det noen som har noe erfaringer med dette, vet hva jeg skal gjøre, eller hva vært borte i dette før? Alle hjelp, og tips mottas med stor takknemlighet.

Lenke til kommentar
Har et skikkelig problem!

 

Har mistenkt at kontakten mellom usb-kabelen og mobilen er vært litt dårlig.

 

Skulle oppdatere til nyeste FW i dag, men det skar seg egentlig før den startet. Nå vil den ikke slå seg på og når jeg prøver på recovery ser det ikke ut til å skje noe.

 

Noen tips?

Har du lagt inn USB-flash-driverne? De er essensielle.

Har du en link til seus siden?

Se 1. side av denne tråden... Der står det både linker og howto-guider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...