Daniel-san Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hahaha, nå skal dere høre en artig historie. Leverte teflonen på servicesenter i Oslo for tre dager siden for å få oppdatert FW. Hentet den igår, sjekket FW og den viste samme gamle. Dro hjem for å laste ned WAP o.l. innstillinger allikevel for å sjekke om ting fungerte - men neida. Hva faen har de egentlig gjort med fonen min da ? Bare nullstilt jævelen ? Helt håpløst, når det er eneste i Oslo som SE anbefalte meg å gå til....... Å ja, navnet på sjappa er Teleservice Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Daniel-San; Dra innom en butikk som benytter seg av DeltaService (Drammen) - De er kjappe og effektive, samt gjør jobben ordentlig Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 16 timer er standard anbefalt ladetid fra Siemens, Nokia, SE, Samsung, Motorola osv. De store servicesentrene i Norge (DeltaService bl.a.) oppgir også 16 timer som anbefalt ladetid ved utladning av batteri / byttet batteri. Dette har vært diskutert 4367 ganger så jeg gidder ikke nå, men 16 timer er overhode ikke nødvendig. Står også noe helt annet i manualene til Sony Ericsson, så jeg skjønner ikke helt hvor du får det fra at de anbefaler 16 timer. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Drammen ? Neei, ta tog og skit helt dit.....nei finner meg en annen løsning men ellers takk Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Phonen er fixa. De flash'an på nytt Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 16 timer er standard anbefalt ladetid fra Siemens, Nokia, SE, Samsung, Motorola osv. De store servicesentrene i Norge (DeltaService bl.a.) oppgir også 16 timer som anbefalt ladetid ved utladning av batteri / byttet batteri. Dette har vært diskutert 4367 ganger så jeg gidder ikke nå, men 16 timer er overhode ikke nødvendig. Står også noe helt annet i manualene til Sony Ericsson, så jeg skjønner ikke helt hvor du får det fra at de anbefaler 16 timer. Lord Swag; Hvor jeg får det fra?? Jeg kan scanne de forskjellige servicerapportene hvor det står svart på hvitt... Tror du jeg lyver for deg??? Vennligst spar meg for spydigheter, jeg holder meg faktisk til fakta og det som blir sagt av verkstedene, ikke av deg! Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Jeg får bare "No USB cable found". Maskinen finner mobilen, mobilen lyser når jeg plugger den i. Men programmet synes altså ikke at noe er kobla til. Endret 20. august 2005 av duxo Lenke til kommentar
espengun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Når det gjelder ladetid - ta en titt i denne artikkelen på amobil.no: http://amobil.no/art.php?artikkelid=5117 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kan godt lade den 16 timer hvis du vil, å du kan lade den 4 timer hvis du vil. Men veit du hva? Etter min personelige erfaring med 2 K750i modeller, helt like, samme fw osv. Så har det ingen, absolutt ingen ting og si! Den første ble ladet 16 timer, den andre 4, ingen forskjell, begge oppfører seg helt likt Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det som imidlertid er helt sikkert, er at det ikke er skadelig å lade telefonen i 16 timer, så enten det er nødvendig eller ikke kan jo folk gjerne få gjøre det for å være på den sikre siden. Ingen vits i å diskutere dette noe mer, synes jeg. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lord Swag; Hvor jeg får det fra?? Jeg kan scanne de forskjellige servicerapportene hvor det står svart på hvitt... Tror du jeg lyver for deg??? Vennligst spar meg for spydigheter, jeg holder meg faktisk til fakta og det som blir sagt av verkstedene, ikke av deg! Ser på drøssevis av servicerapporter hver dag, så bare ta det med ro. Prater også med verksteder (Deltaservice, Teleservice osv). Sier ikke at du lyver, det har jeg aldri gjort. Sier heller ikke at det er skadelig å lade i 16 timer. Ikke vær så forbaska hårsår. Gidder ikke å diskutere dette mer i denne tråden, siden du tydeligvis ikke tåler at andre sitter på andre opplysninger enn deg. Så, kos deg med faktaopplysningene dine. Lenke til kommentar
iam Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 - A "Fully Charged" message is now displayed on screen when the phone has finished charging. Det der vises ikke på min k750i når den er fullt ladet. Jeg har RIJ002. Skal det være sånn? Iallefall er det ikke på min. Noen som heller ikke har det? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 - A "Fully Charged" message is now displayed on screen when the phone has finished charging. Det der vises ikke på min k750i når den er fullt ladet. Jeg har RIJ002. Skal det være sånn? Iallefall er det ikke på min. Noen som heller ikke har det? Tror dette kun kommer opp hvis telefonen lades når den ikke er påslått! Har du den på under lading, så vil du kun se at batteri-ikonet viser fullt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 You can say I'm answering my own question but here's what I got after a search in different sections of howardforums and Esato: ------------------------ McLaren's Nick: - faster in menu - better mp3 sound in loud speaker This firmware is test version for services. ------------------------ rabvtec: The R1N005 is a test version firmware for the SE developers only .. someone has 'leaked' it out, however word is that it's VERY buggy at the mo! ------------------------ tef89: Just did mine 2 days ago on the SE site (I'm in the UK) and the f/w I got was R1L002 - it fixed the GPRS issue on my o2 handset and that seems all. ------------------------ riffola: It is a test firmware meant for internal use only by the company & its service centers. ------------------------ My last words: SE should tell us the details about the firmware updates previously and currently available on SEUS so that users will know EXACTLY whether they need the update or not. As it is, we can't be sure if the update on SEUS is the latest FM. That said, it will be very easy for people to spread rumours about this and that FM updates if there is no OFFICIAL words from SE. At least a newsletter or something... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dere som hadde FR telefoner - har dere fått bytta? Kjøpte min på MPX i juni, men har ikke hatt tid til å oppdatere før nå. Fikk ikke oppdatert, (operatøren blablabla) og kikka nå på eska. Merket på fransk Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har et spørsmål vedr. kamera. Av og til vil den ikke ta bilde, den zoomer litt inn og ut og så blir "siktet" i midten grønt og det kommer en lyd "blip" liksom.....hva skjer ? ....den vil ikke ta bilde selv om jeg har på lyset.... Jeg må liksom arrangere om hele settingen for at den skal ta bilde Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har et spørsmål vedr. kamera. Av og til vil den ikke ta bilde, den zoomer litt inn og ut og så blir "siktet" i midten grønt og det kommer en lyd "blip" liksom.....hva skjer ? ....den vil ikke ta bilde selv om jeg har på lyset.... Jeg må liksom arrangere om hele settingen for at den skal ta bilde Det du beskriver er autofocusen som jobber for å fokusere bildet, slik at det blir skarpt. Et lite tips er å holde knappen for å ta bilde halvveis ned til du har fått låst fokusen (siktet er blitt grønt), og så forberede dem du skal ta bilde på at nå skjer det. For når du trykker knappen helt ned nå så tar den bildet med en gang! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) EDIT: Glem det, den hælvettes driten kan være utdatert for min skyld.. Endret 6. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Når jeg prøver å innstalere USB-driverene kommer det opp at den nødvendige programvaren ikke er funnet. Hva er galt? Prøvd både den fra SE sin side og den som blir linket til i første post. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 i denne artikkelen er det beskrevet 10000 ganger hvordan man skal oppdatere telefonen men neida ingen leser men spør... surrehuer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå