Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste problemet jeg har, er at "USB Flash Drive" greiene ikke kommer opp...

Men nå har jeg roet meg litt ned siden i går, og avinnstallert alt som har med Java og/eller Sony Ericsson og gjøre..

Deretter er det vel bare å følge veiledningen atter en gang?

Endret av eeesh
Lenke til kommentar

Er det seriøst ingen annen her inne som merker at bildekvaliteten på video opptakene har fått veldig lav oppløsning (MMS kvalitet) etter opptaderingen? Min ble fikset på et verksted på dagen siden jeg var der så derfor har jeg ikke testet dette hjemme. Men prøver nå,

 

altså, skur på video fungsjonen, snu kameraet mot deg selv og beveg hodet litt fram og tilbake, kansje litt "fort" eller når du går ute. Veldig dårlig kvalitet da. Før kunne jeg filme mennesker ogmeg selv i bevegelse uten at hele trynet ble most i "pixel" rot for og si det sånn. *puster ut*

Lenke til kommentar
Er det seriøst ingen annen her inne som merker at bildekvaliteten på video opptakene har fått veldig lav oppløsning (MMS kvalitet) etter opptaderingen? Min ble fikset på et verksted på dagen siden jeg var der så derfor har jeg ikke testet dette hjemme. Men prøver nå,

 

altså, skur på video fungsjonen, snu kameraet mot deg selv og beveg hodet litt fram og tilbake, kansje litt "fort" eller når du går ute. Veldig dårlig kvalitet da. Før kunne jeg filme mennesker ogmeg selv i bevegelse uten at hele trynet ble most i "pixel" rot for og si det sånn. *puster ut*

Jo faktisk, er samme kvalitet på video uansett hvilken modus jeg velger.. hmmm..

Lenke til kommentar
Det eneste problemet jeg har, er at "USB Flash Drive" greiene ikke kommer opp...

Men nå har jeg roet meg litt ned siden i går, og avinnstallert alt som har med Java og/eller Sony Ericsson og gjøre..

Deretter er det vel bare å følge veiledningen atter en gang?

Dessverre har ikke det noenting med hverken Java eller SE's programmer å gjøre.

 

Er det noen som vet hvordan man nullstiller maskinen i forhold til USB-drivere?

 

Kanskje man må inn på enhetsbehandling og avinstallere USB-driverne?

Lenke til kommentar
Ok hva skal jeg gjøre nå?

Jeg kommer så langt som at det står 0% progress, men derfra beveger den seg ikke i det hele tatt. Crazysteps, jeg fikk med meg at du har hatt det samme problemet, og at èn løsning var å bytte USB-port. Men det jeg ikke skjønner, når er det man skal gjøre dette? Mens den står på 0% progress, eller etter man har avbrøtet?

Jeg har prøvd å oppdatere minst 10 ganger, uten hell.....

DAMN!!!   :realmad: Klikkefølelse!!  :wallbash:

Om telefonen slår seg på og maskinen ikke spør etter flashdrivere når du holder inne c og kobler den til, DA er tiden inne for å prøve en annen USB-port etc.

har samme problem.

har prøvd alle mulige usbporter og restartet mange ganger, fremdeles kommer jeg ikke lengre enn 0% i oppdateringsvinduet.

Har fulgt bruksanvisningen slavisk (etter først å seff ha prøve den late hurtigversjonen først... :whistle: )

 

noen kreative forslag? jeg blir sprø av en tlf som låser seg 2-3 ganger i døgnet i snitt. Hørte rykter om ny oppdatering på mandag?

Hvor vanskelig kan d være å lage en idiotsikker oppdatering? plug and play, vi er da vitterligen i 2005?

 

D kan virke som at feilen ligg i oppdateringsprogramvaren. i ruten til oppdateringstjeneste 1.47, hvor jeg blir bedt om å koble fra tlf og rekoble mens jeg holder "c" inne, får jeg ikke gjort noe som helst. Ikke "avbryt" eller å lukke vinduet. når jeg vil lukke hele 1.47 via oppgavebehandling, får jeg beskjed om at d ikke kan lukkes fordi det venter svar fra meg... Skjønner ingenting... :ohmy:

Endret av runemyreng
Lenke til kommentar
Hvor vanskelig kan d være å lage en idiotsikker oppdatering? plug and play, vi er da vitterligen i 2005?

Akkurat det har jeg forundret meg over også..

Greit at vi må godta no lisens-greier, men alt det andre, hva er det godt for?!?

Gidder uansett ikke stresse mer med den oppdateringen, spesielt siden video-kvaliteten er blitt såpass mye dårligere...

Da får de komme med en ny før jeg prøver igjen.

Endret av eeesh
Lenke til kommentar

Herregud, jeg gir meg over!

 

Ny PC Suite fra SE's hjemmeside - Check

Ny Java 2 Platform - Check

Nylig oppdatert windows - Check

 

Rebootet 15 ganger - Check

 

Kommer til hvor jeg godtar lisensavtalen. Så skjer det ikke mer.

 

Det er jo lettere å flashe ett hovedkort enn denne mobilen.

 

:no: "KLIKK"

 

Ellers så "henger" den seg opp iallefall annenhver time.

Eneste buggen som jeg har lagt merke til. Men sykt irriterende.

Lenke til kommentar
Bare å ta en restart, funket i alle fall for meg. Videokvalitet var skuffende mye dårligere nå forresten..  Men ellers er tlf blitt raskere i alle fall :)

Skjønner ikke dette med videokvaliteten. Min og dama sin har samme gode videokvaliteten som før med den nye FW'en.

Får du skiftet oppløsning, fra Høy kvalitet til MMS? og omvent og ser forandringene?

 

og runemyreng: Når du har kommer så lang som du får installert flash driveren og satt tlf tilbake. Vent 2 sek, dra ut usb kabelen fra tlf og hold c inne en gang til og pluff tilbake. Det funket på meg i går natt.

 

Funker ikke det, ikke trykk på c knappen men bare dra kabelen ut og inn. Men gjør alle trinnene først som forklar. Forstår? Ble litt rotete dette her :whistle:

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

og runemyreng: Når du har kommer så lang som du får installert flash driveren og satt tlf tilbake. Vent 2 sek, dra ut usb kabelen fra tlf og hold c inne en gang til og pluff tilbake. Det funket på meg i går natt.

 

Funker ikke det, ikke trykk på c knappen men bare dra kabelen ut og inn. Men gjør alle trinnene først som forklar. Forstår? Ble litt rotete dette her  :whistle:

takk for tips, men har seff prøvd dette. flere ganger... har brukt IE (istedet for opera og firefox som vanlig).

venter i spenning på neste oppdaterig. Men må konstatere at ellers er k750 genial! Bare gi meg en litt mer stabil tlf så er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
Bare å ta en restart, funket i alle fall for meg. Videokvalitet var skuffende mye dårligere nå forresten..  Men ellers er tlf blitt raskere i alle fall :)

Skjønner ikke dette med videokvaliteten. Min og dama sin har samme gode videokvaliteten som før med den nye FW'en.

Får du skiftet oppløsning, fra Høy kvalitet til MMS? og omvent og ser forandringene?

Jeps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...