DataFMT Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Til dere som får oppdatert til siste versjon av programvaren og som gprs og wap ikke fungerer til. Prøv en sim fra en annen leverandør. Jeg har Chess kontant og prøvde telenor kontant. Da fungerte plutselig alt. Ingen tvil at feilen ligger til Chess. De skulle sjekke på mandag. De mister nok en kunde hvis de ikke løser problemet snarest. Har jo slitt med dette alt for lenge nå, og trodde hele tiden det var mobilen sin feil. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 jeg har funnet ut at jeg har DENNE versjonen av FW: R1L002 - Released by DaVinci on 22/6/05 - Released on SEUS 30/6/05 - Fixes the O2 GPRS issue introduced in R1J - Video recording quality as R1J (i.e. inferior to firmwares previous to R1J) - JBenchmark 1: 3880 - JBenchmark 2: 335 - JBenchmark 3D LQ - approx 201 - JBenchmark 3D HQ - approx 121 - Software versions: LCD 0 Camera 4.4 ITP CXC 125 932 R1B Burde jeg da skifte eller er dette den nyeste versjonen?? Stemmer det at videoen ikke er så bra som den skulle vært her.. og en ting til når jeg har lagt inn cd 3-4 inlegg i videoDJ restarter hele telfonen seg samme skjer om jeg går i puzlider og velger at den skal ta et bilde jeg tar med kameraet når jeg da tar et bilde restarter hele greia seg... Burde jeg da skifte eller er dette nye FW?? Er ubeskrivelig lei av alle bugsene nemlig... Det er ikke så mange men de er irriterende som fy! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det du har er nyeste fw-versjon.. nemlig R1L002! Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det du har er nyeste fw-versjon.. nemlig R1L002! så for å få fixet disse bugsene og i tillegg få video i full kvalitet så må jeg vente på neste fw? som ikke har kommet? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det du har er nyeste fw-versjon.. nemlig R1L002! så for å få fixet disse bugsene og i tillegg få video i full kvalitet så må jeg vente på neste fw? som ikke har kommet? Yes, det må du nok dessverre.. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 R1L002 - Released by DaVinci on 22/6/05 Tror nok ikke en firmware fra juni er den nyeste nei. Og den er sluppet av "DaVinci", så tror heller ikke den er offisiell..? Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hva slags videoproblem snakker dere om? Jeg fant ut at den ikke likte at jeg konverterte en hel episode av en serie. Det går greit med musikkvideoer og kortere klipp, men ikke lange altså. Det er jo helt ulogisk. Håper dem fikser det. Helt glatt går ikke noen filmer. Det må liksom hakke nå og da. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 R1L002 - Released by DaVinci on 22/6/05 Tror nok ikke en firmware fra juni er den nyeste nei. Og den er sluppet av "DaVinci", så tror heller ikke den er offisiell..? Joda, det er den seneste: R1L002 - Released by DaVinci on 22/6/05 - Released on SEUS 30/6/05 Først på Da Vinci og så på SEUS Om de er identiske er en annen sak Lenke til kommentar
abscess Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jeg er en av de mange uheldige som har software-versjonen R1J002 som ikke kan sende MMS, GPRS eller bruke SE sin oppdateringstjeneste. Det jeg lurer på er om noen har prøvd å flashe mobilen selv ved å bruke tredjepartsprogrammet fra DaVinci? http://www.davinciteam.com/ Jeg gjør oppmerksom på at det går an å flashe mobilen gratis, MEN DEN VIL VÆRE UBRUKELIG frem til du har betalt og FULLFØRT flashen! ..så ha VISA'en klar om du skulle prøve deg.. Noen erfaringer fra DaVinci? K750i * Edit: skriveleif Endret 24. juli 2005 av abscess Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nah. Tør ikke sånnt Sender min stakkars k750i bort til fremmede SE teknikere Lenke til kommentar
abscess Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ja.. Er vel det tryggeste det! ..bare så irriterende å sende tilbake min 2 dager gamle mobil! ..Jeg skal prøve DaVinci senere i natt, jeg gidder ikke vente på postgangen! ..Er ikke dyrere enn portoen for å sende tilbake mobilen så kan heller SE få overta restene om alt skulle gå til h.. Jeg kommer til å poste resultatet her senere i natt! ..En rask og rimelig måte å fikse det på i tilfellet! ..hva garantien angår tør jeg ikke tenkte på! hehe.. Vil fortsatt høre fra folk som har prøvd DaVinci! Endret 24. juli 2005 av abscess Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Men, så vidt jeg ser så har de kun k750 og ikke k750i flash. Så, eller ser jeg helt feil nå? EDIT: ok, gleder meg, si ifra her med en gang om det funker! Forresten, må du aktivere noe på telefonen eller før den flashes? Endret 24. juli 2005 av Stig Jøran Lenke til kommentar
abscess Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 I programmet står det at den kan flashe K750i, K750c og D750i.. Jeg har allerede lastet ned rett firmware og filesystem.. Nå må jeg bare finne VISA'en min som jeg har greidd å rotet vekk atter en gang så prøver jeg! Lenke til kommentar
abscess Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 14 minutter tok det, og mobilen fungerer som en drøm! MMS og SE update service fungerer! GPRS har jeg ikke fått tid til å prøve enda, men regner så absolutt med at den fungerer også. Videre har det vært svært lav responstid på supporten deres! På første e-post svarte de innen timen, og videre så pratet jeg live på ICQ med !Max ANBEFALES!! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 14 minutter tok det, og mobilen fungerer som en drøm! MMS og SE update service fungerer! GPRS har jeg ikke fått tid til å prøve enda, men regner så absolutt med at den fungerer også. Videre har det vært svært lav responstid på supporten deres! På første e-post svarte de innen timen, og videre så pratet jeg live på ICQ med !Max ANBEFALES!! Koster det mye? Lenke til kommentar
abscess Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ikke mer enn det ville koste å sende mobilen til service, €10 er ca 85 kr.. :!: Du betaler med VISA via Pay-Pal, en helt sikker tjeneste. Du slipper å opprette konto, bare betale. Sekundet etter at betalingen var utført fikk jeg en e-post til adressen jeg oppgav med brukernavn og passord som man må ha om oppgraderingen skal bli fullført. Skal teste den litt nå så kan jeg skrive nøyaktig hva som skal gjøres! Merk: Hva garanti og sånn videre kan jeg ikke garantere for, men at de i det hele kan oppdage noe sånt tviler jeg på. Fader så glad jeg er! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Høres veldig interesangt ut. Så hvis du gidder skrive en mini-guide så blir jeg veldig glad EDIT: har veldig lyst å bare gjøre det på den måten. Endret 24. juli 2005 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Oppdatert PC suite versjonen fra 1.6.9 til 1.7.7 Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Oppdatert PC suite versjonen fra 1.6.9 til 1.7.7 Nettop kommet ut? hjelper det? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Oppdatert PC suite versjonen fra 1.6.9 til 1.7.7 Nettop kommet ut? hjelper det? 1.6.9 kan ikke lastes ned mer, så det hjelper ihvertfall på gyldigheten av guiden. PC suite må man ha uansett, men vet ikke hva som er endret fra 1.6.9 til 1.7.7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå