GasMan Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Måtte bare si at Return to Castle Wolfenstein hærjer vilt! Og så over til det positive og negative med resten. Natt til torsdag bestilte jeg to stk 256mb brikker fa Crucial i England. Betaler med Visa, og dette blir trekt fra kontoen min i løpet av torsdag. Jeg er ikke hjemme på fredag, men kommer hjem sent natt til lørdag. Da har jammen brikkene ankommet hjem til meg med posten på fredag! Er det kjapp levering eller hva? Den totale prisen jeg måtte betale, med frakt (men uten toll for det måtte jeg ikke betale.. ennå i hvertfall), ble kr 751,- :grin: Komplett skal ha kr 1064,- for 2x Tvinmos. Billig, billig:) Som nevnt kom jeg hjem natt til lørdag. Og på mandag skal jeg ta Posten for dette... For mine to Crucial brikker lå i emballasjen oppå, les: OPPÅ, postkassen min. HÆ? Hørt noe sånn? Og jeg bor i blokk, med meget låsbare, og forholdsvis store, postkasser. OG døra inn til gangen hvor kassene står, kan ikke låses! På mandag skal postvesenet virkelig få gjennomgå, for dette er helt vilt Takk og pris for at jeg har ærlige naboer... Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 hey vær snill mot posten, je jobber der for øye blikket og vi har mer enn bare deg å stri med for tiden, nedskjeringer osv. Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 25. november 2001 Forfatter Del Skrevet 25. november 2001 Det er faen ikke noe rart det blir nedskjæringer når postombærerene er for late til å låse opp postkassene og legge ting der de skal være!!!!! Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 sant nok.... fan heller vi legger bare ned hele dritten Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Wolfenstein er ganske fett ja, sepz i multi, men tok jo bare 7 timer å runne på det vanskeligste liksom.. Ikke den store utfordringen for en erfaren Quake III spiller.. Derimot var Empire Earth helt usansynelig fett! (Age of Empires III) mektig imponert over det spillet! Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hørte jeg Age Of Empires 3?? Har det kommet?? Eller rettere sakt, hvor kan jeg laste det ned?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå