Theoneask Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Eg sitte no hos ein venn med pcen min.. Før har eg hatt lokal tilkobling og 1394-tilkobling.. Men no når eg skulle inn og sjekke so hadde det komt ein ny opp.. Lokal tilkobling 2.. Noken her som kan forklare kva det er og kva den gjer hos meg? Eg kan verken slette eller deaktivere den... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kanskje Windows Media Player har opprettet en virituell kobling for streaming av TV/video? Den finner på masse rart har jeg funnet ut oppigjennom årene. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 okay.. men eg bruker windows media player lite.. Men eg har brukt det her før den tilkoblinga kom.. Bruka Winamp.. Du kan ikke slette en aktiv tilkobling. Koble fra eller lukk påloggingsegenskapssiden, og prøv på nytt. Du kan ikke deaktivere tilkoblingen denne gangen. Det kan hende den bruker en eller flere protokoller som ikke støtter Plug-and-Play, eller den er initalisert av en annen bruker eller av systemkontoen. Desse errorane får eg dersom eg prøver og slette eller deaktivere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå