Reborn Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 bæææ jeg kjeder meg skal stikke bort p spaceworld etter på noen ider om hva slags spill jeg skal kjøpe. :sad: (må ha svar FORT) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 WarCraft, Morrowind, FS2k2. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Operation Flashpoint! Det er kult, spiller gjennom kampanjen for minst fjerde gang nå. Og det sier sitt om hvor bra det er! De fleste spill legger man ofte bort etter å ha rundet dem én gang. Kanskje med Red Hammer og / eller den nylig slupne Resistance-add-on. Evt Gold Edition som jeg mener skal være vanlig versjon + Red Hammer. Svarte kanskje litt for sent, men.. :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Svelg et egg. Det kurerer kjedsomhet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 har blitt helt hekta på fallout-serien den siste uken. har pløyd gjennom 1+2 et par ganger, men nå fant jeg fallout tactics, som var helt suverent bra. 2d isometrisk turn-based (eller realtime) postapokalyptisk krig med rpg-elementer, for de uinnvidde. :smile: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 SOF 2 er dritkult men altfor kort singleplayer dessverre. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 20:02, psilocybe skrev:har blitt helt hekta på fallout-serien den siste uken. har pløyd gjennom 1+2 et par ganger, men nå fant jeg fallout tactics, som var helt suverent bra.2d isometrisk turn-based (eller realtime) postapokalyptisk krig med rpg-elementer, for de uinnvidde. :smile: Fallout er dritbra. Veldig bra å se at folk (Interplay) kan lage rollespill som har gjennomførte alternative settinger. Ganske lei av gnomer, gnoller og orker, etc, etc. Noen som har spillt Wasteland? Fikk aldri spillt det selv, men det skal være et veldig bra turnbased rpg til C64 (enda et Interplay produkt!) ( http://www.lemon64.com/games/details.php?ID=2820 for mere info). Det kan forøvrig lastes ned fra http://cia.c64.org/games/w/wastelan.zip Liker post-apokalyptiske filmer også. Hardware (også kjent som M.A.R.K. 13) er min all-time-fave. Den har biroller spillt Iggy Pop, Lemmy (Mötörhead) og GWAR. Musikk av bl.a. Ministry. Regissøren Richard Stanley har forresten også laget videoer for f.eks. Fields of the Nephilim (bl.a. Preacher Man). ...Ummm... Mistet jeg kanskje litt tråden nå? Ja, jeg gjorde vel det... :wink: _________________ Who messed with my anti-paranoia shot!?!? [ Denne Melding var redigert av: Ratatosk på 2002-07-23 02:24 ] Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 føler sof2 har lagt altfor mye rekyl inn i spillet enn nødvendig...greit at spillet skal være litt realistisk...men Sof1 var etter min mening utrolig mye gøyere å spille pga mindre rekyl.. men ellers er sof2 et glimrende spill. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 02:23, Ratatosk skrev: Quote: Den 2002-07-22 20:02, psilocybe skrev: har blitt helt hekta på fallout-serien den siste uken. har pløyd gjennom 1+2 et par ganger, men nå fant jeg fallout tactics, som var helt suverent bra. 2d isometrisk turn-based (eller realtime) postapokalyptisk krig med rpg-elementer, for de uinnvidde. :smile: tar lang tid og "runne" fallout, kan spilles med ulike charactere og en kan faktisk velge om en vil være snill og ond slik at spillet kan runnes en ekstra gang til eller to. Fallout er dritbra. Veldig bra å se at folk (Interplay) kan lage rollespill som har gjennomførte alternative settinger. Ganske lei av gnomer, gnoller og orker, etc, etc. Noen som har spillt Wasteland? Fikk aldri spillt det selv, men det skal være et veldig bra turnbased rpg til C64 (enda et Interplay produkt!) ( http://www.lemon64.com/games/details.php?ID=2820 for mere info). Det kan forøvrig lastes ned fra http://cia.c64.org/games/w/wastelan.zip Liker post-apokalyptiske filmer også. Hardware (også kjent som M.A.R.K. 13) er min all-time-fave. Den har biroller spillt Iggy Pop, Lemmy (Mötörhead) og GWAR. Musikk av bl.a. Ministry. Regissøren Richard Stanley har forresten også laget videoer for f.eks. Fields of the Nephilim (bl.a. Preacher Man). ...Ummm... Mistet jeg kanskje litt tråden nå? Ja, jeg gjorde vel det... :wink: _________________ Who messed with my anti-paranoia shot!?!? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Ratatosk på 2002-07-23 02:24 ]</font> Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 18:06, Reborn skrev:bæææ jeg kjeder meg skal stikke bort p spaceworld etter på noen ider om hva slags spill jeg skal kjøpe. :sad: (må ha svar FORT) begynn med mapping Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Um... Polla, jeg skjønner ikke den forrige beskjeden din. Erre no gæærnt... Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 de spillene dere her nevnt har jeg eller har runna dem så jeg kjøpte meg et GC spill isteden Resident evil :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Kjøp en kasse pils og inviter noen venner (evt. bestemødre) og lag et heidundrandes party! Spill blir man lei av med en gang :wink: (hilsen en kar som laster ned altfor mye spill og som altfor fort lei av dem.. lurer på om jeg skal byne å kjøpe spilla fordi da må jeg bruke lenger tid på dem) Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 dette er det verste jeg har hørt opfordere små barn som meg til og drikke alkohol fy fanen azza Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 last ned americas army, det er dritrått! :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 11:16, shivac skrev:jerk off Moroa varer ikke så lenge da :wink: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg sitter aa spiller fallout jeg oxo jeg har kommet til sanfransisco i fallout 2 og skall finne en fob key for aa komme inn i computer rommet paa båten har du gjort det philosybe? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 har gjort det, men det var flere år siden.. bare til å søke på google etter "fallout 2 walkthrough", det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå