Gå til innhold

bæææ jeg kjeder meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Operation Flashpoint!

Det er kult, spiller gjennom kampanjen for minst fjerde gang nå. Og det sier sitt om hvor bra det er!

De fleste spill legger man ofte bort etter å ha rundet dem én gang.

Kanskje med Red Hammer og / eller den nylig slupne Resistance-add-on.

Evt Gold Edition som jeg mener skal være vanlig versjon + Red Hammer.

Svarte kanskje litt for sent, men.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 20:02, psilocybe skrev:

har blitt helt hekta på fallout-serien den siste uken. har pløyd gjennom 1+2 et par ganger, men nå fant jeg fallout tactics, som var helt suverent bra.

2d isometrisk turn-based (eller realtime) postapokalyptisk krig med rpg-elementer, for de uinnvidde. :smile:

Fallout er dritbra. Veldig bra å se at folk (Interplay) kan lage rollespill som har gjennomførte alternative settinger. Ganske lei av gnomer, gnoller og orker, etc, etc.

Noen som har spillt Wasteland? Fikk aldri spillt det selv, men det skal være et veldig bra turnbased rpg til C64 (enda et Interplay produkt!) ( http://www.lemon64.com/games/details.php?ID=2820 for mere info). Det kan forøvrig lastes ned fra http://cia.c64.org/games/w/wastelan.zip

Liker post-apokalyptiske filmer også. Hardware (også kjent som M.A.R.K. 13) er min all-time-fave. Den har biroller spillt Iggy Pop, Lemmy (Mötörhead) og GWAR. Musikk av bl.a. Ministry.

Regissøren Richard Stanley har forresten også laget videoer for f.eks. Fields of the Nephilim (bl.a. Preacher Man).

...Ummm... Mistet jeg kanskje litt tråden nå? Ja, jeg gjorde vel det... :wink:

Who messed with my anti-paranoia shot!?!?

[ Denne Melding var redigert av: Ratatosk på 2002-07-23 02:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 02:23, Ratatosk skrev:

Quote:

Den 2002-07-22 20:02, psilocybe skrev:

har blitt helt hekta på fallout-serien den siste uken. har pløyd gjennom 1+2 et par ganger, men nå fant jeg fallout tactics, som var helt suverent bra.

2d isometrisk turn-based (eller realtime) postapokalyptisk krig med rpg-elementer, for de uinnvidde. :smile:

tar lang tid og "runne" fallout, kan spilles med ulike charactere og en kan faktisk velge om en vil være snill og ond slik at spillet kan runnes en ekstra gang til eller to.

Fallout er dritbra. Veldig bra å se at folk (Interplay) kan lage rollespill som har gjennomførte alternative settinger. Ganske lei av gnomer, gnoller og orker, etc, etc.

Noen som har spillt Wasteland? Fikk aldri spillt det selv, men det skal være et veldig bra turnbased rpg til C64 (enda et Interplay produkt!) (
for mere info). Det kan forøvrig lastes ned fra

Liker post-apokalyptiske filmer også. Hardware (også kjent som M.A.R.K. 13) er min all-time-fave. Den har biroller spillt Iggy Pop, Lemmy (Mötörhead) og GWAR. Musikk av bl.a. Ministry.

Regissøren Richard Stanley har forresten også laget videoer for f.eks. Fields of the Nephilim (bl.a. Preacher Man).

...Ummm... Mistet jeg kanskje litt tråden nå? Ja, jeg gjorde vel det... :wink:

Who messed with my anti-paranoia shot!?!?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Ratatosk på 2002-07-23 02:24 ]</font>

Lenke til kommentar

Kjøp en kasse pils og inviter noen venner (evt. bestemødre) og lag et heidundrandes party! Spill blir man lei av med en gang :wink:

(hilsen en kar som laster ned altfor mye spill og som altfor fort lei av dem.. lurer på om jeg skal byne å kjøpe spilla fordi da må jeg bruke lenger tid på dem) :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...