Gå til innhold

Alternativer (norske) til hardware.no

Uberbox

Anbefalte innlegg

Er det virkelig noen gode alternativer til HW.no?

Nei.

Dessuten:

OcShoot.no er fra dags dato å regne som nedlagt.

Forum og IRC-kanal vil bestå i den formen de har idag.

Siden med tester og nyheter blir vekk.

Nei dette er ingen forsinket aprilsnarr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden ble mystisk nok opprettet etter at trådstarter postet et innlegg i en annen tråd der det ble anbefalt at man fylte en buss med personer med balltre for å slå flat en i tråden navngitt person. Denne ble flyttet til admins område da det for det første er en oppfordring til en kriminell handling, og fordi tråden ellers utviklet seg til lynsjestemning av nevnte person. Hvorfor det er galt å gjøre en slik tråd usynlig, skjønner jeg ikke.

Jaja, blabla, uansett ... ikke noe mystisk ...

Kom igjen, innrøm det ... hadde det ikke vært deilig å slå noen flate? Er det ikke et menneske under moderator overflaten din?

Lenke til kommentar
...

Jaja, blabla, uansett ... ikke noe mystisk ...

Kom igjen, innrøm det ... hadde det ikke vært deilig å slå noen flate? Er det ikke et menneske under moderator overflaten din?

Spiller du GTA :p?

Hvorfor skal du slå folk flate? Folk jeg ikke liker prøver jeg å unngå, ikke å slå dem ned. Det er kan anbefales.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har man til tider lyst til å slå inn trynet på en eller annen person, men det betyr ikke at man gjør det eller oppfordrer til det på et forum. Det er pr. def. en kriminell handling, noe både forumet og de personene som skriver det, kan komme i problemer på grunn av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...