soft Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 prøver her også !! Vil SENKE hastigheten på min P4 1.8Ghz mobile helst via SW (WinXP) Noen ideer ?? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Kontakt der du kjøpte dne og si om dem har noen forslag. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Her driver vi andre overklokkere å SLITER med å få raskerere CPU,GPU & minne , men så vil du ha din Zepto 2002 til å gå seinare ? må e få liv til å spørr kvifor ? vist d er program du har problem med så kan desse problema som oftest løses ved at man får fix eller patch til programet ... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Regner med at han vil senke hastigheten for å spare batteriet - P4 Mobile vil ha en del strøm... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Kanskje du kan stille ned Vcore i bios (Tviler med). Da vil den trekke mindre strøm. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 19:51, Bøgge Bakken skrev:Kanskje du kan stille ned Vcore i bios (Tviler med). Da vil den trekke mindre strøm. Du har rett i å tvile. Til dags dato har jeg aldri sett en bærbar med Vcore setting i BIOS. Og jeg har tatt i en del bærbare PCer. Til onsdagen drar jeg til Tyrkia :smile:, _låner_ med meg Delln til faren min. Har allerede lagt inn god spilla (SOF2, GTA3, morrowind og duke nukem) Har forresten skaffet meg en lovlig produkt-nøkkel til XPn i dag :smile:. Visste seg at fattern hadde 4 lisenser etter XP oppdateringa på jobben :razz:. _________________ MR.A... way beyond the trippel GiG! Northwood 2.26 @ 3.145 185FSB... [ Denne Melding var redigert av: MrA| på 2002-07-22 20:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå