CellularDude Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Lydadapter AD-15 Adapteren kobles til pop-porten, og skal gjøre det mulig å lytte til MP3-spilleren eller radio med stereohodetelefoner som har en 3,5 mm standardplugg. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 https://prisguiden.no/produkt/30823 Lenke til kommentar
janlin Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Lydadapter AD-15 Adapteren kobles til pop-porten, og skal gjøre det mulig å lytte til MP3-spilleren eller radio med stereohodetelefoner som har en 3,5 mm standardplugg. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge? Her er et forslag til link : http://privat.telehuset.no/wsp/telehuset_s...0&subscript=off Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Flott! Da er det bare å kjøpe. Er det mye å hente på å skifte til bedre hodetelefoner? Jeg tenker spesielt på å få mer bass. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Om du vil ha god lyd så tror jeg Koss er et godt valg De skal visst være i verdensklasse, både på bass og diskant Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Fikk bedre bass bare ved å sette på skumgummiputene som leveres med. Nå begynner det å ligne noe. Men å prøve andre hodetelefoner vil nok gi ytterligere effekt. Koss skal være meget bra, ja. En 3,5mm adapter, nye hodetelefoner og minnekort i passende størrelse, skal nok gjøre susen. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Er jeg den enste som setter på skumgummiputene som følger med uten å prøve uten først? :!: Men, men En venn av meg har Koss, og han skryter konstant av det, selv om han er teknogeek, så jeg antar at Koss er et godt valg Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Adapter og 512mb minnekort er bestilt, og når det er på plass, skal jeg ut og se på hodetelefoner. Får prøvelytte til Boss før jeg evt. går for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå