glittertind Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg skal kjøpe ett nytt kabinett, men vet ikke hvilket. jeg har max 500kr til rådighet + frakt. det må være minimum to 80mm vifteplasser i det, fordi jeg har to 80mm vifter jeg vil bruke. (ikke In-Win eller annen "billig" dritt) takk for alle svar Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) (ikke In-Win eller annen "billig" dritt) Ikke frekt ment, men mye av det under 500 er ""billig" dritt" Ellers er jo aopen billig og bra. Endret 15. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 In-Win er ikke møkk spør du meg.. Uansett er dette et endeløst spørsmål! Bare leit på www.komplett.no , www.microplex.no , www.digitalimpuls , www.netshop.no osv. å se hva du liker.. Når vi ikke vet hva du liker, blir det vanskelig å finne ting! Lenke til kommentar
glittertind Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 etter litt tenking fant jeg ut at 500kr for ett kabinett er for lite, så jeg ville bruke litt mer. jeg har nå kjøpt dette: (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DA01BD) er det noen her som har noen erfaring med dette, eller har dette kabinettet? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 det er et TUNGT kabinett .. hehe.. bare så du vet det men det er jo ganske stor plass inni det da. Lenke til kommentar
glittertind Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 jeg skal nok klare å flytte på det når jeg skal på lan o.l. hva som er best av: chieftec da-01-bd og cm stacker? de ser jo ganske like ut da. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 stacker off course. Jeg er derimot for tiden forelska i TT tsunami, vibrasjonsdempende hd-plasser, hurtigfest for optiske disker, hurtig lås av PCI porter, 2x12cm stille vifter, uttagbar hd-skuff... Den har ALT! Eneste minus er at fronten er av solid aluminium, kan veie litt... Lenke til kommentar
glittertind Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 er det noen som har bilde av chieftec da-01-bd med hw instalert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå