Radi Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg vet at det går ann å ha F.eks. Windows xp pro og Windows xp home edition på samme maskin. Sånn at du kan velge hvilkene os du skal bruke. Går det ann å ha Mac og windows xp pro på en pc? ( Den eneste grunnen til at jeg vil ha Mac også er at jeg skal lage musikk på et program som bare er til Mac Endret 15. juni 2005 av Radi Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Mac funker vel på en helt annen måte enn Windows, tror faktisk ikke at Mac støtter Intel eller AMD teknologi i det hele tatt. Så det går nok ikke. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Dumt. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) windows fungerer kun på x86 arkitektur og mac på powerpc. EDIT: men det snakkes om at mac skal gå over på x86 arkitektur. Endret 15. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det er mulig å kjøre macprogramvare på pc og motsatt, men det forutsetter emulatorprogramvare (noko som gjer at det gårt veldig treigt, dermed er det ikkje akkurat noko å anbefale men kan brukast i ein krisesituasjon) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ved hjelp av PearPC kan du kjøre OS X i Windows eller Linux, men det går tregt. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Nei, dette går ikke, men det kommer antakeligvis til å bli mulig med både Windows og Mac OS installert når Intel-Macs ruller ut, ihvertfall sier Apple det (det gjelder Windows på Macer, ikke omvendt selv om det nok med tid vil gå an også der). Noen har nevnt emulatorer, det fins VirtualPC til Mac i dag som lar deg kjøre Windows som et program i OSet, dette emulerer en WindowsPC og er også en treg løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå