Gå til innhold

Skal lage alarm til dør på rommet - trenger hjelp

DE1

Anbefalte innlegg

Jesus, jeg kritiserte ikke karen, jeg bare rasjonaliserer. Hvis du ikke kan høre at døra går opp er du i deep shit, gå til lege, de kan sikkert fikse hørselen din. Det han trenger er jo helt klart "early warning", og en mekanisk sensor KOMMER de til å oppdage, da tror de bare han er tilbakestående, ergo, han taper.

IR sensor er rimelig på clahs. Hvis du likevel bare skal koble den til døra, så heng opp en sau med bjeller på eller noe slikt, og forklar at den bringer lykke eller en annen oppfinnsom grunn, lampe som lyser hver gang de kommer inn er FOR TEIT.

Et lysorgel er også billig hvis du finner et stjålet et eller på loppemarked.

Det er kanskje det aller 1337este, siden det henter vibrasjoner fra gulvet og ikke må være synlig i det hele tatt.

EDIT: Legg merke til at jeg driter i om han wanker eller lager bombe eller knekker bakbeina til kattunger, jeg er bare hjelpsom.

Endret av Den Røde Tsar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan skal de liksom lære å banke på døren av at et lite lys skal lyse når de kommer innpå rommet foresten? Et lys som skal lyse er bare det mest idiotiske oppfinnelsen i denne sammenhengen..

Den ENESTE måten å få dem til å banke på døren, er å LÅSE døre, eller heng opp et skilt på døren, der det står at de skal banke på døren..

Om det henger et skilt der, og de fremdeles ikke banker på, er den eneste måten å flytte hjemmefra, eller LÅSE døren..

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Tråden var ment seriøst, men det er svært mye tullesvar tilbake. Tråden har gjort et seriøst spørsmål om til en vits. Trist å se at sånnt skjer. Etter 6 sider med utsklidninger så har håpet om å få tråden til å bli seriøs igjen forsvunnet.

Til trådstarter: Start heller en tilsvarende tråd i kateogorien "PSU og elektronikk" i overklokkingsdelen av forumet. Der er det færre OT-spammere som holder til, og dermed høyere sansynlighet for å holde tråden seriøs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...