ⅵdar Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 det du må gjøre er å snu pc-en andre veien slik at foreldrene dine ikke ser skjermen med en gang de kommer inn. Ut med språket! hva har du egentlig å skjule? er det noe porr på gang? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes det er flaut ar foreldrene mine kommer inn og ser på hva jeg skriver... Lenke til kommentar
startmeny Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) sjøl har jeg snudd PCen slik: ____________________________________ | / DØR | / | | | ________ ______________| | | | | | _____PC_______| | | B | | | | O | | | | R | STOL her| | | D | | | | | | | | |___________________________________| Endret 16. juni 2005 av startmeny Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes det er flaut ar foreldrene mine kommer inn og ser på hva jeg skriver... Prøver du å få MSN'en til fjortiser på popit? Lenke til kommentar
startmeny Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes det er flaut ar foreldrene mine kommer inn og ser på hva jeg skriver... Prøver du å få MSN'en til fjortiser på popit? Popit suger. fåresten det gjør alle chatter. On-T jeg liker heller ikke at filk skal sitte og glo når jeg er på MSN Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Leste en tråd der en forumbruker ble ferska av bestemora med laksen i hånda... festlig! Cred. til den som finner tråden!!! Lenke til kommentar
startmeny Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Leste en tråd der en forumbruker ble ferska av bestemora med laksen i hånda... festlig! Cred. til den som finner tråden!!! hadde han stjåle laksen da eller? ble han anmeldt? var det bestemoras fisk? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Leste en tråd der en forumbruker ble ferska av bestemora med laksen i hånda... festlig! Cred. til den som finner tråden!!! Den husker jeg, men det er vel håpløst å finne igjen en et år gammel tråd? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Den husker jeg, men det er vel håpløst å finne igjen en et år gammel tråd? Er nok ikke det, søkefunksjonen er ganske praktisk. Fant tråden, den ligger her. hadde han stjåle laksen da eller?ble han anmeldt? var det bestemoras fisk? Kremt.. Jaja. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 har hatt planer om å gjort noe slikt som trådstarter nevnte i første post. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Takk, på tide med et seriøst innlegg som faktisk har noe med saken å gjøre.. Skal legge inn bilde i morgen/lørdag hvis det er interesse for det..! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Den husker jeg, men det er vel håpløst å finne igjen en et år gammel tråd? Er nok ikke det, søkefunksjonen er ganske praktisk. Fant tråden, den ligger her. Jeg er nok ikke en tålmodig nok søker... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva med en krok? Hvis ikke snakker vi om at du trenger en "proximity alarm", for du må jo ha noe mer tid enn bare fra de smeller opp døra. IR minialarm som du kobler om til en litt mindre ringeklokke? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 En krok? kanskje til å henge foreldrene dine opp på? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hva med å bare si dem skal gå, du legger jo f*** meg merke til når de åpner døra.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Ikke med høy musikk... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 for å være helt ærlig, plages jeg av samme problem Men det burde vært en alarm sensor litt lenger unna døra, sånn at jeg vet at de kommer og har tid til å....err....umm...."rydde opp".....err....tmi? :| hehe Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Hehe, ja... Skjønner hva du mener! Jeg har et USB-kamera og en skjerm ledig da... Men hvordan kjøpe en VELDIG billig og VELDIG lang USB-kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg