Gå til innhold

Utsolgt og status ubekreftet

Anbefalte innlegg

Har hatt to objektiver til bestilling i nesten tre uker nå hos mpx, men fortsatt står leveringsdato ubekreftet.

Jeg har akkurat kjøpt mitt første SLR (350d) og etter avtale med lommeboken havnet jeg på følgende objektiver:

Canon EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM

Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di Canon

Fortsatt er staus ubekreftet og jeg begynner å bli utålmodig. Har set at andre nettbutikker som fotovideo og komplett også har status ubekreftet. Er dette et vanlig "problem", eller kikker jeg helt feile steder etter objektiver?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme utfordringen hos xd.....irriterende er det, men ståa er ikke bedre hos andre. Sjekket innom Foto Video som oppgir på sine nettsteder at de hadde inne det objektivet jeg var interessert i....etter en telefon dit....fikk jeg bekreftet at så var det ikke.... :no:

Dette er nok et resultat at at nettbutikkene kjører med minimum av varer på lager og satser på support/leveranser når bestillingene er der. God bedriftsøkonomi, men forb..... irriterende for oss som venter i evighet på noe vi ville hatt i morra....

Så er det et populært produkt du er på jakt etter....så kan det være leveringstid....spesielt nå når det går mot ferie....og feriepengene brenner mellom henda våres.... :yes:

Så det er vel bare å smøre seg med tolmod....

PS....solgte i dag mitt Tamrom SP AF 28-75....så der røk den muligheten...;-) Glimrende objektiv...verdt å vente på !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...