AndrewL Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei ! Har fått i oppdrag å skaffen en virkelig desktop killer , derfor lurer jeg på om noen har god erfaring med denne modelen fra mpx.no MPX Notebook D900T - 17" Wide, 915P, P4 URL eller om dere har erfaringer med andre modeler som er like bra . Eneste kravet er så langt stor skjerm og kraftig innmat . Mvh Andrew Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Dell Xps2 er eit bra valg. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 D900T: bortsett fra relativt liten harddisk inkludert (men skikkelig drage med støtte for 2x100 GB med RAID-støtte ), er dette reelt sett en stasjonær i ett bærbart kabinett, som gjør at den ikke er spesielt bærbar (5 kg og sikkert bedriten batteritid), men ytelsen mann... insane! Desktop killer i ordets rette betydning. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ville uten TVIL gått for en XPS2, da den leverer MYE høyere ytelse (innbiller jeg meg) til samme pris og ser bedre ut, støyer mindre og er mer mobil. Valget er opplagtr. Har og bedre grafikkbrikke (GF GO6800 Ultra) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Sier meg helt enig med fredriku her Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 takker for hjelpen skal gå igjenom XPS2 å se ka det blir til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå