raptor@2002 Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har et 4 år gammelt Sidewinder FF ratt, kobles via gameporten. Prob'et er at XP ikke finner sjitn. Samme skjer på alt som går via gameport'n, finner ikke nye drivere til hverken rattet eller port'n. (Funker i W-Me) Forslag? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg hadde samme problem, men med en annen type joystick. Jeg brukte til slutt standard-driverne i Windows der du kan velge antall knapper og så videre. Prøv dette hvis du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
raptor@2002 Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Har prøvd dette også... Ahhh, utgifter............ Da blir det Logitech MOMO & Radeon 9700 å handle til 27 september! (Release Colin McRae 3) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Ja, da er vel joysticken for gammel. Jeg har en 9 år (!) gammel joystick. Gammel, men utrolig behagelig. Prøvde å koble den til XP, men det var umulig å kalibrere den bra nok. Kan ha vært joysticken som begynte å bli slitt også. Lenke til kommentar
raptor@2002 Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Samme her, får ikke kalibrert rattet. For ca 2 mnd konka i tillegg Sidewinder FF Pro. >> Dear Mr. Gates: I would personally like to thank you for providing great gaming products, guess it's bad luck that your hardware-products are not compatible with your software-products. I am hereby offering my help in providing some test-results considering the floating-ability og gun-shotresistence on 1 Sidewinder Force-Feedback Pro, and 1 Sidewinder Force-Feedback Wheel. For future reference, your competitor Logitech will be providing me gaming devices.<< Lenke til kommentar
D@T@ M@N Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg mener å ha hørt at så gamle joysticks ikke funger i XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå