tørrfisk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har lyst å gå inn i historien på en eller annen måte ved å gjøre noe sprøtt på siste skoledag med noen venner. Trenger ikke å være så uskyldig Kom med forslag folkens til hva man kan gjøre! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Bank den du hater mest. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Slår dessverre ikke jenter Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Putt superlim i alle låsene på skolen...skaper store problemer Snakker om personlig efaring Er ganske gøy å ser lærer hoppe ut å inn av vinduet for å komme til timen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 hehehe Det skal jeg prøve! Lenke til kommentar
startmeny Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tips: - Vannbalong (ikke orginalt) - vanngivær (ikke orginalt) - Softgun - sette tegnestift på stolen (ikke orginalt) - hoppe inn ett vindu i frimenutet sette en stol under hondtaker og hoppe ut ogjenn. - ødelegge netverksinganger i veggen (ikke orginalt) - knuse ett vindu :-) - sette på brannalarmen (ikke orginalt) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=409106 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Den tråden består jo mer eller mindre bare av brannalarms-krangler! Er like greit med en oppdatert tråd Lenke til kommentar
Migr Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tips:- Vannbalong (ikke orginalt) - vanngivær (ikke orginalt) - Softgun - sette tegnestift på stolen (ikke orginalt) - hoppe inn ett vindu i frimenutet sette en stol under hondtaker og hoppe ut ogjenn. - ødelegge netverksinganger i veggen (ikke orginalt) - knuse ett vindu :-) - sette på brannalarmen (ikke orginalt) Tror det er e noe av de dårligste tipsene eg har noen gang hørt! Lenke til kommentar
startmeny Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tips:- Vannbalong (ikke orginalt) - vanngivær (ikke orginalt) - Softgun - sette tegnestift på stolen (ikke orginalt) - hoppe inn ett vindu i frimenutet sette en stol under hondtaker og hoppe ut ogjenn. - ødelegge netverksinganger i veggen (ikke orginalt) - knuse ett vindu :-) - sette på brannalarmen (ikke orginalt) Tror det er e noe av de dårligste tipsene eg har noen gang hørt! var bare noe jeg kom på i farta. flere exemplr: - helle melk på kateteret eller en anna plass. - tagge hitlerkors på veggen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 jeg vil legge en råtten fisk i lufteanlegget Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 startmeny, det siste forslaget ditt var bare barnslig og usmakelig... Lenke til kommentar
startmeny Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 startmeny, det siste forslaget ditt var bare barnslig og usmakelig... var litt får raZiZtiZk kansje. - tagg no ant Lenke til kommentar
Migr Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tips:- Vannbalong (ikke orginalt) - vanngivær (ikke orginalt) - Softgun - sette tegnestift på stolen (ikke orginalt) - hoppe inn ett vindu i frimenutet sette en stol under hondtaker og hoppe ut ogjenn. - ødelegge netverksinganger i veggen (ikke orginalt) - knuse ett vindu :-) - sette på brannalarmen (ikke orginalt) Tror det er e noe av de dårligste tipsene eg har noen gang hørt! var bare noe jeg kom på i farta. flere exemplr: - helle melk på kateteret eller en anna plass. - tagge hitlerkors på veggen Ja for de var jo så mye bedre Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 "Bank opp folk" - "Knus vinduer" - "Tagg hakekors på veggene" ... Her er mitt forslag: "Slutt å lage tåpelige tråder med tåpelige forslag som dette"! Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg