Gå til innhold

Grisete mann rundlurt av ungdommer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hans kropp ser ut som ei jente i 10-12 års alderen. Så ut som litt papir i BH'n.. han på andre sida er sikkert en pedopervofaen som liker å runke til småjenter. Hvis han er så heldig å faktisk finne en liten jente som vil ha cybersex med han (tror jeg han må vente leeeeeenge på).

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hvis du mente at jeg, som er jente, skulla ha prøvd å få en annen jente til å drive på så har jeg ikke erfaring. Har det ikke ved at jeg har gjort det for en gutt heller. :)

 

Men jeg har andre jenter i klassen, og vet om mange andre, som henger på chat.no og tuller utrolig mye.

Lenke til kommentar
Hvis du mente at jeg, som er jente, skulla ha prøvd å få en annen jente til å drive på så har jeg ikke erfaring. Har det ikke ved at jeg har gjort det for en gutt heller. :)

 

Men jeg har andre jenter i klassen, og vet om mange andre, som henger på chat.no og tuller utrolig mye.

Kjenner igjen folk jeg kjennte i det du sier der ja :p

Lenke til kommentar
Damn den var bra :p

 

Enig med at fyren så jentete ut, mene..kunne jo se at fyren hadde DE innleggene i den bh'en også. Fyren som ble lurt på jo være like idiot som han er pervers :roll:

Er nok fordi du er jente selv ;)

Gjennomsnitts fjortiss-nerd har sikkert ikke sett så mange ordentlige par pupper :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...