Zethyr Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ingen som har kommentert hvor jentete han guttens kropp er? som skapt for sånne triks Hans kropp ser da vel ikke jentete ut. Gjør væl dæ', vææ'! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Hans kropp ser ut som ei jente i 10-12 års alderen. Så ut som litt papir i BH'n.. han på andre sida er sikkert en pedopervofaen som liker å runke til småjenter. Hvis han er så heldig å faktisk finne en liten jente som vil ha cybersex med han (tror jeg han må vente leeeeeenge på). Endret 19. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det er ikke så vansklig å få jenter med på slikt Bitex. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det er ikke så vansklig å få jenter med på slikt Bitex. erfaring..? .... Tulla! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Det er ikke så vansklig å få jenter med på slikt Bitex. erfaring..? .... Tulla! Fixed. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvis du mente at jeg, som er jente, skulla ha prøvd å få en annen jente til å drive på så har jeg ikke erfaring. Har det ikke ved at jeg har gjort det for en gutt heller. Men jeg har andre jenter i klassen, og vet om mange andre, som henger på chat.no og tuller utrolig mye. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvis du mente at jeg, som er jente, skulla ha prøvd å få en annen jente til å drive på så har jeg ikke erfaring. Har det ikke ved at jeg har gjort det for en gutt heller. Men jeg har andre jenter i klassen, og vet om mange andre, som henger på chat.no og tuller utrolig mye. Kjenner igjen folk jeg kjennte i det du sier der ja Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ektremt morsomt! Sett alle nå... Hva var gærent med #4, a? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hahahaha.. han var jammen kjapp på igjen med trusa! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 JA her kommer torrenten. så går det nok raskere LINK Og hvordan skal jeg bruke denne? program? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Fins det ingen linker til filmene som funker? (ikke torrent) Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Damn den var bra Enig med at fyren så jentete ut, mene..kunne jo se at fyren hadde DE innleggene i den bh'en også. Fyren som ble lurt på jo være like idiot som han er pervers Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Damn den var bra Enig med at fyren så jentete ut, mene..kunne jo se at fyren hadde DE innleggene i den bh'en også. Fyren som ble lurt på jo være like idiot som han er pervers Er nok fordi du er jente selv Gjennomsnitts fjortiss-nerd har sikkert ikke sett så mange ordentlige par pupper Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) linked til torrent eller direkte link funker ikke noen som har en ny? Endret 26. juni 2005 av hansol123 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det trikset er jo gammelt som tiden selv, men morsomt uansett :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå