hero_ruler Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) jeg innstalerte xp pro på nytt og etter at jeg skrudde på pc'en på nytt så ville ikke dataen starte uten cd'en i.. Da tenkte jeg f**n heller og innstalerte mandrake 10 siden jeg hadde cd'ene liggende men den ville fortsatt ha cden!.. Og en venn av meg buffa cd'en og innstalerte på dataen sin det samme skjedde med han... Noen som veit hva hva jeg kan gjøre?.. Har prøvd alt jeg kan og det er irriterende og altid ha cd'en i Har noen samme problem?.. takk for alle svar Endret 15. juni 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvordan er boot-device rekkefølge satt i BIOS? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 har samme problemet.. ene pcen min vil ikke starte noe os uten å ha pcen inne.. den starter rettogslett ikke innlastningen av os uten å ha i seg windows cden.. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Hmm.. Jeg har 1 cd 2 floppy 3 cd boot other device [enabled] Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 hehe. da kan jeg godt skjønne at den ikke vil starte uten cd du må jo sette harddisken på den lista også. hvis ikke vil jo ikke Windows bli lasta inn. du kan jo f. eks ha det slik som jeg har det: 1. DVD Rom 2. Hard drive 3. skal egentlig være floppy, men den har jeg kobla ut. Lykke til. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Hmm, Takk ... Skal teste dette nå.. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 nei funka ikke Prøvde : 1 cd 2 hdd 3 floppy så: 1 hdd 2 cd 3 floppy til slutt 1 hdd 2 hdd 3 hdd Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Flere disker? ikke MasterBootRecord på riktig sted? aner ikke hvordan oppsettet ditt er så kan ikke hjelpe noe mer enn å slenge ut forslag. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 SATA-disk? Hvis ja, forsøk med boot-device= scsi. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 ide.. Ja jeg har 2 wdc 200 gb master boot record 2 trro jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå