Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lynyrd Skynyrd - Free Bird og Guns n' Roses - Sweet Child of mine Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lynyrd Skynyrd - Free Bird og Guns n' Roses - Sweet Child of mine Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Åh, vanskelig. I og med at jeg liker så mye forskjellig musikk Led Zeppelin - Stairway To Heaven (Nothing to say. Just epic!) Muse - Knights Of Cydonia (helt sykt bra!) Nirvana - Smells Like Teen Spirit (R.I.P Kurt Cobain.) Between The Buried And Me - Mordecai (Rått!) Også masse in flames. De jeg kom på i farta. Endret 11. mai 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nå for tiden er jeg helt forelsket i soloen på Dream Theater - Peruvian Skies. Petrucci kan virkelig dette med å kombinere teknikk, melodi og følelser! Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Må si at jeg er UTROLIG stor fan av Gary Moore, og han kan det å håndtere en gitar =) Elsker denne sangen, en 10 min lang solo Elsker også denne: Gary Moore - The Loner Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Verdens beste utførelse av verdens beste solo Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Nå for tiden er jeg helt forelsket i soloen på Dream Theater - Peruvian Skies. Petrucci kan virkelig dette med å kombinere teknikk, melodi og følelser! Den er jo tatt ut fra himmelen! For ikke å snakke om denne og Soloene i The Spirit Carries On og Hollow Years(live Budokan) er også helt syke. Endret 11. mai 2008 av AzureDragon Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Antakeleg ikkje verdas beste soloar, men mine favorittar: Samson - Vice Versa så jævlig bra. Iron Maiden - Be Quick Or Be Dead Iron Maiden - The Thin Line Between Love And Hate Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Say no more. Ok, sier litt mer Comfortably Numb får krona på verket med lys-showet de hadde på Pulse DVD-en. Endret 11. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er to soloer som jeg virkelig elsker; Follow the Reaper spilt av Alexi Laiho, bare en utrolig mektig solo som jeg får gåsehud av automatisk. Slash sin solo i November Rain er bare perfekt, et musikalsk mesterverk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Say no more. Ok, sier litt mer Comfortably Numb får krona på verket med lys-showet de hadde på Pulse DVD-en. I approve. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Say no more. Ok, sier litt mer Comfortably Numb får krona på verket med lys-showet de hadde på Pulse DVD-en. Det der var utrolig bra, gåsehud langt ut i galaksen. Noe annet du kan anbefale viss jeg likte denne sangen? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen andre her som mener Freebird-soloen er en del oppskrytt? Den er grei nok men blir den ikke i overkant monoton? Jeg digger Pink Floyd, men det er ikke soloene til Gilmour som tiltrekker meg da jeg er mye mer fan av musikken i seg selv. Ellers digger jeg mye av Hendrix live (Driving South, Villanova Junction) og Zappa (Son of Mr. Green Genes, Black Napkins). Nå er vel alle disse låtene instrumentaler. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Yngwie Malmsteen-Arpeggios From Hell Endret 12. mai 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Say no more. Ok, sier litt mer Comfortably Numb får krona på verket med lys-showet de hadde på Pulse DVD-en. Det der var utrolig bra, gåsehud langt ut i galaksen. Noe annet du kan anbefale viss jeg likte denne sangen? Pink Floyd med Time fra Dark Side of The Moon har kul solo, Pink Floyd med High Hopes (Division Bell), PF igjen med Shine on you crazy diamond (wish you were here) Dire Straits med Sultan of Swing (Money for Nothing) Noe av det jeg syns er bra, får håpe du liker det Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Bullet For My Valentine - Waking The Demon Sykt rå solo, deiligste jeg noen gang har hørt Liker også soloen i Tie My Rope med Children of Bodom veldig godt. Endret 13. mai 2008 av ErlenmeyerFlask Lenke til kommentar
norrbagga Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Totos gitarist har noen sinnsyke soloes Ja, Steve Lukather er drøy, enda bedre live. Litt overraska siden ingen har nevnt My Sharona av The Knack John Butler er også utrolig flink: http://www.youtube.com/watch?v=5xZw9D9c18E " target="_blank"> http://www.youtube.com/watch?v=5xZw9D9c18E Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Overrasker meg at ingen har nevnt Joe Satriani enda. Han er jo sologitaristen over alle sologitarister etter min mening. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Et uortodoks svar, kanskje, men jeg lander på Springsteens gitarsolo i Tougher Than The Rest. Den er på ingen måte et musikalsk mesterverk hva avansert spilling angår, men det er likevel pure passion i hver eneste tone - og han spiller virkelig fra sjelen. Nydelig. Endret 13. mai 2008 av Treblad Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Shawn Lane - Gray Pianos Flying Nydelig å høre på rett og slett =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå