sveinar Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei! Har Avaste som jeg trodde var gratis, men nå spør det etter aktiveringsnøkkel som det kan se langt etter. F-Secure har jeg hatt tidligere, men synes det var tungvindt og tregt å bruke. Noen der ute som vet hvor man finner et godt/brukbart gratis virusprogram? Takktakk for svar! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Avast er gratis, men du må registrere deg får å få aktiveringsnøkkelen. Registreringen må fornyes en gang i året, men er som nevnt gratis. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Som 356speedster sier, så er Avast gratis. Du må bare registrere deg for å kunne oppdatere programmet. Det er ikke noe hokus-pokus med det :o) Har brukt Avast en stund nå og er kjempefornøyd! Det oppdaterer seg selv uten problemer og finnes også på norsk! Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bruker AVG og er fornøyd med det. http://free.grisoft.com/doc/1 Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 LOL!!! Tar meg sjøl i å være idiot. Takk for svar og Avaste er oppe og går igjen! btw et meget bra virusprogram, sjekker jo minne og oppstart... Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) dritserver, dobbel post... Endret 16. juni 2005 av sveinar Lenke til kommentar
longbow Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvor i Avast kan en åpne porter og slikt? ser på programoversikten og tillatte programmer, så står ikke bitcomet, men må vel legge den til også der.... så hvor åpner en porter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå