Gå til innhold

Ny nokia telefon! Videreføring av abm.

Anbefalte innlegg

Hei! :) Min søster skal ha seg ny mobil-telefon, og hun SKAL ha en Nokia..'

Dette er de viktigste spesifikasjonene mobilen må ha:

-Design

-Blåtann

-Fargeskjerm (:p)

-Kamera (Minst 1 mp)

-Video

-MMS

-Radio

Ting som er mindre viktig:

-Spill/Underholdning

Hun skal ha videreføring av abonomentet NetCom Active Talk, så lurer på om dere kan finne en bra Nokia mobil med Videreføring av det abonomentet.

Tenkte litt på:

-Nokia 3230

http://www.nokia.no/phones/3230/

-Nokia 6230i

http://www.nokia.no/phones/6230i/

Takker for alle svar :):D

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke rette tiden å kjøpe en Nokia på tror jeg, de to modellene du selv nevner er vel de som er mest aktuelle innenfor de kriteriene du har satt opp.

Det kommer jo snart nye modeller fra Nokia som tar opp kampen mot K750i. Bortsett fra kanskje 6680 så er vel Nokia parkert i forhold til SE om dagen.

Lenke til kommentar
Hei! :) Min søster skal ha seg ny mobil-telefon, og hun SKAL ha en Nokia..'

Dette er de viktigste spesifikasjonene mobilen må ha:

-Design

-Blåtann

-Fargeskjerm (:p)

-Kamera (Minst 1 mp)

-Video

-MMS

-Radio

Ting som er mindre viktig:

-Spill/Underholdning

Hun skal ha videreføring av abonomentet NetCom Active Talk, så lurer på om dere kan finne en bra Nokia mobil med Videreføring av det abonomentet.

Tenkte litt på:

-Nokia 3230

http://www.nokia.no/phones/3230/

-Nokia 6230i

http://www.nokia.no/phones/6230i/

Takker for alle svar :):D

:dontgetit:

Om du skal ha mer enn 1 mpic, må du opp på 6630 eller 6680.

Skjønner pris ikke har noe å si.

Skal du ha dårligere kamera er Nokia 6230i meget bra ( særlig etter at de har satt på en "joy.stick" i stedet for en vippedings på på 6230-modellen som man aldri traff med...)

:cool:

Endret av Hektor_
Lenke til kommentar

Skal du ha dårligere kamera er Nokia 6230i meget bra

6230i har jo 1,3 megapikslers kamera. Enn så lenge virker det som piksler har mest å si i jakten på det beste mobilkameraet (bortsett fra SE's fantastiske autofokus) så da er kameraet på 6230i bedre enn de du nevner.

Lenke til kommentar

6230i har jo 1,3 megapikslers kamera. Enn så lenge virker det som piksler har mest å si i jakten på det beste mobilkameraet (bortsett fra SE's fantastiske autofokus) så da er kameraet på 6230i bedre enn de du nevner.

Du har jo rett i det, men i praksis er 6630 og 6680 helt andre telefoner til bilder enn 6230 og 6230i - pics eller ikke.. :cry:

Lenke til kommentar

Du har jo rett i det, men i praksis er 6630 og 6680 helt andre telefoner til bilder enn 6230 og 6230i - pics eller ikke.. :cry:

Bildekvaliteten er bedre på 6630 og 6680, ja.

Men 6230i har allikevel mer enn 1 mpx og ålreite bilder. 6230 har 0,3 mpx og bildene herfra suger!

Hadde jeg vært trådstarter hadde jeg skippet nokia og hoppet på SE eller Samsung-toget som fler og fler andre.

Lenke til kommentar

Men hun SKAL ha Nokia, har eg fått STRENG beskjed om. Så nokia må det nesten bli. Men hva mener dere med at det ikke er den rette tiden og kjøpe en nokia på? Og JO, pris har litt og si :p :p

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Er enig med Crazysteps, det kommer til å bli en spennende sommer/høst for oss som er intresert i mobiler. Sony Ericsson har hevet standarden kraftig med sin K750i og dette gjør at andre må følge etter.

Hvis hun absolutt MÅ ha en Nokia så hadde jeg heller kjøpt en brukt 6230 for drøye tusenlappen og hatt denne frem til høsten og byttet til en 2 megapixel nokia da.

Hvis hun er vant til Serie 40 telefoner til Nokia tror jeg neppe hun vil finne seg til rette med en 3230 og da er bare 6230i igjen og den er rett og slett ikke verdt prisen når K750i er noen hundrelapper dyrere og er så mye bedre som den er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...