Joffii Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har fått det til men grafikken er sååå bad.... hvordan kan den bli bedre ?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hva mener du? Forklar bedre så vi har noe å ta tak i. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Oki, jeg kjøpte en adapter så jeg kunne se pcfilmene på tven uten å brenne ut eller lignende.. fikk det til men grafikken på tven er så stygg at jeg ikke klarer lese .. kan det være oppløsning eller lignende ? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Prøv forskjellige oppløsninger. Jeg mener å huske at en TV liker bedre en lav oppløsning bedre enn en høy oppløsning. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Hjelper ikke, fargene er likevel ødelagte og jeg ser ikke bedre :S Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvilket adapter, hvilket skjermkort, hvilken TV? HVA? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Prøv 640x480 i oppløsning. Det ligger nærmere TVens veldig lave oppløsning og vil dermed gjøre bokstavene mer leselige (og mye større). Problemet er den gamle teknologien i TVen. Hvis du bruker for høy oppløsning så blir bare bokstavene så små på TVen at det bare blir blurry grøt. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Du har rett det er blurry, jeg har et ATI radeon 9600 Pro 128 mb, Tven er en Thomson og adapteren er ITEC HomeCinema Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Simen1: Problemet er at jeg kan bare velge Clone on TV... Da blir oppløsningen lik på pcen lik tven ser ikke hele skjermen da :S Blir heller ikke mindre blurry Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) ta å heller utvid skrivebordet. Det er det jeg har gjort. Hvis du ser på bildet så er den skjermen med lav oppløsning tv`en. Ser filmer på tv`en hele veien nå og jeg kan ikke klage på bildet. oppløsningen på tv`en har jeg på 1024x768 mens på pc`en har jeg det på 1280x1024. For å få dette til så trykk på skjerm 2 og trykk på "utvid windows skrivebordet til denne skjermen" Forresten så har jeg og et radeon 9600 kort men jeg har 9600xt 256mb versionen men det har vel ikke så mye å si Endret 15. juni 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Marcelo: Skjønte ikke mye, men litt. Kan du prøve å forklare litt mer detaljert. det eneste jeg fikk til var å Få bare skrivebordsbakgrunnen på tven :S Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Hvis du ser på dataskjermen(den med høy oppløsning) så har den et vindu oppe. Hvis du ser på det vinduet så er det bilder av to skjermer der, nr1 og nr2. trykk på skjerm nummer 2 og trykk på "utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen" og så save du instillingene med å trykke bruk så er det gjort Endret 15. juni 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Funket det....men nå er problemet at jeg bare ser skrivebordsbakgrunnen Alle ikoner vinduer etc på tven forsvinner Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Helt likt ditt bilde til høyre... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) japp så drar du ting inn der. fks en windows media player og velger fullskjerm, for å se film. Dra og slipp edit: du har en knapp som heter edit når du skriver inlegg. Med denne kan du redigere inlegget isteden for å skrive nytt. Endret 15. juni 2005 av Åsmund Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Nå fikk jeg alt til :!: Tusen takk allesammen, men vet noen hvordan eller hvorfor det ikke er så bra grafikk ?? Endret 15. juni 2005 av -=Joff=- Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Bare hyggeligt. glad to be of some help tv`er er jo ment for filmer og sånt. mens pc skjermer er ment for å lese tekst og sånt. Det er en god forklaring til hvorfor det ikke er så bra grafikk på annet en bilder og filmer på tv`er men husker ikke hvorfor Endret 15. juni 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Så det er ikke spesiellt god grafikk hos deg heller, uten om filmer ? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 nei, men det er jo pga at det er en tv, det er en grunn til det men husker ikke, det er jo sånt med alle, utenom de med de nyeste lcd tv`ene som er ment for å brukes som multimedia maskin. i think Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå