Gå til innhold

Meninger om GTA: San Andreas

Anbefalte innlegg

Spiller pc-versjon. Handlet på lørdag, og er fremdeles i Los Santos. Har hørt at man kan base-jumpe fra den høyeste skyskraperen, noen som har testet det? Og hvor er treningssenterene? Finner bare frisører og tatto-sjapper (har nå afro og fete tattos og kan lage en liten gang på 3 personer), har spist litt burgere, men vil ikke bli feit, må finnen noen salat-sjapper også...

Da jeg kjørte tur her om dagen oppå fjellet styrtet et småfly like ved bilen min. Etter å har hoppet et par meter eksploderte det, og det gjorde bilen min også. En merkelig opplevelse.

At purken også slår ned på andres forbrytelser er en sannhet med modifikasjoner. På det første "oppdraget" skulle jeg stikke av fra ballas på sykkel. De prøvde å skyte meg fra bilen og i flukten passerte vi flere purkebiler og mc`er. Ingen av dem reagerte på at det hang en kar ut av vinduet og skjøt på meg. Men når man er i "oppdrag" reagerer kanskje ikke purken siden de ikke kan blande seg inn i handlingen.

Finner endel mods, men funker disse på pc? Ser at det finnes en Veiw-mod til ps2. Den kunne jeg tenkt meg...

Ellers er det moro, kjedelig grafikk, men moro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, liksom atte, det går ikke an lissom..liksom? Treninga er noe skitt men nødvendig. Du må hamre på space og musknappen annahver gang i rasende tempo for å løfte og senke vektene. Etter 20 repetisjoner er du like sliten i armene som CJ er. Da har du kanskje most space+lmb hundre ganger. Liksom.

Man spiser for å få fat, så trener for å få muskler.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...