Gå til innhold

Meninger om GTA: San Andreas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spilt alle spillene i GTA-serien, og mener at San Andreas er det helt klart beste spillet. Utrloig stort, enormt omfang, stort persongalleri, mange biler/våpen, osv.

I agree!

Likte detaljene i spelet, grafikken er ikkje akkurat vakker, men gameplayet

jevner det ut.

Humoren er der fortsatt :)

Bra av Rockstar!

PS: Nokon som la merke til han du spelte i GTA3/Vice City dukka opp i

ein cinematic? Var eit oppdrag for "CV", eit bilrace ut i skogen.

Lenke til kommentar
PS: Nokon som la merke til han du spelte i GTA3/Vice City dukka opp i ein cinematic?

Det er en del sånt ja. Det er hinting til at Driver 2 suger i et oppdrag (der en sitter og spiller det) og mange scener er jo kopier fra filmer. F.eks. kjøringen i den vannkanalen med lastebilen etter er jo fra Terminator 2.

Moro med sånt :)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Vel, så langt, har spillt i 2 dager nå.. etter mye plaging..

Men:

Grafikken er den samme som på de tidligere spillene

De store brettene er geniale.. å dra til en fjelltopp med PJC 600 er jo litt skøy 1 eller 2 ganger :p

Men noen andre som syns at PJC 600 går dårligere enn den i Vice City ?

Men uansett.. sitter tilbake med den følelsen av at GTA3/Vice City fanget meg mere som spiller enn GTA SA gjorde..

nå kan jeg spille 1-2 mission for så å finne på noe annet..

Mens på Vice City kunne jeg nesten sitte en hel dag å knø..

Lenke til kommentar

Et meget bra spill, kan sitte i timesvis og spille uten og ha gjordt det samme hele tiden.

Samme gode frihets følelsen som i de andre gta spillen.

Men minuset er at det er før mye niggera, er jo nesten ikke en hviting med i spillet :dontgetit: . Blir nesten gal av og høre på alt det nigger språket f.eks C'mon,what up dog,my homie 4 life osv. Synes at gta 3 var bedre med slikt(likestiling av hud farger :D )

Er ikke ment som rasisme :thumbup:

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Jau, nå som jeg fikk lyden til å virke (nytt lydkort) var det jo kjempefett.

Spilte noen timer i kveld, gjorde noen av de første oppdragene. Uvant kameraføring, og det blir spesiellt ille hvis man kommer borti V og skifter kameravinkel. Jeg er så vant med at kamera henger fast i bakhodet på fyren at det ble helt håpløst når det ikke skjer. Men det er et par kameravinkler som bruker gamlemåten.

Bilene i første bydelen er jo så trege og suggete at jeg gjorde ikke annet enn å kræsje i vegger og lyktestolper den første halve timen :)

Et par oppdrag i starten som er ganske vanskelige. Dessuten sier anmeldelser i Gamespot osv at det er bare første bydelen som er gangbanging-oppdrag med turfs og sånt. Etterhvert åpner det seg og du får mere vanlige gta3/VC oppdrag.

Tungvidt måte å trene på også, sitte og hamre på Space og LMB i riktig tempo, blir jo like mye trening på meg som på Carl det.

Er det noen vits å maxe ut muscle på helsestudio hver eneste dag btw?

Mye slit..

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ja, har man max i muscle, så slår du mye hardere. Kan være nyttig hvis du møter en gjeng og du verken har våpen eller kjøretøy :)

On topic: Jeg synes GTA SA er det beste i serien, ingen tvil. Har spillt det i ett par dager og er hekta! Jeg trodde aldri det skulle være så gøy å farte nedover ei gate på en BMX sykkel mens jeg peprer ned uvitende forbipasserende med en uzi.. :D

Min GTA serie rangering:

1. GTA SA

2. GTA 3

3. GTA Vice City

4. GTA 2

5. GTA 1

6. GTA London

Lenke til kommentar

Når jeg hadde kjøpt meg GTA San Andreas til PS2 satt jeg mangfoldige timer med spillet. Det er vel en av de bedre spillopplevelsene jeg har hatt. Grafikken synes jeg holder i massevis, med tanke på hvor gedigent San Andreas egentlig er, og med tanke på at det ALDRI loader ingame (sett bort ifra nye oppdrag, filmsekvenser o.l.). Alt i alt et gromt spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...