Gå til innhold

Meninger om GTA: San Andreas

Anbefalte innlegg

Heisann GTA-fans!

Jeg er fan av GTA-serien, og synes GTA 3 og GTA: Vice City var knallbra. Har sett GTA: SA i butikkhyllene og har vært fristet til å kjøpe det, men har ikke gjort det ennå. Har lyst å høre hva dere synes om det! Gi feedback. :thumbup:

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Xbox-versjonen og mitt umiddelbare inntrykk var at grafikken var rimelig midt på treet i forhold til de fleste andre nyere titler.

Men etter å ha spilt noen timer er jeg helt solgt og tenker ikke stort over grafikken - det er veldig spillbart og sannsynligvis 100++ timers moro.

Ble nesten litt satt ut i begynnelsen; områdene er så stoooore at det nesten virker uoverkommelig :D

Lenke til kommentar

Like kjedelige som resten av GTA spillene..synes jeg..

Enformig, går ut på det samme...

EDIT: Når jeg sa dette mente jeg GTA:SA til PS2..

Jeg har nå kjøpt det til PC, myyyye bedre der!

Endret av [KingNorthGarden]
Lenke til kommentar

Langt dårligere konvertert til pc enn det GTA3 og VC var, men artig gameplay utenom de irritable minigames som man må ta.

Hvorfor skal man stå og danse som en idiot istede for å putte en kule i panna på den som har nøkkelen til en bil du skal ha...idiotisk...

Og denne treninga er også ganske dum, 3 ganger på helsestudio for å få topp muskler... og treninga går ut på en ting: buttonmash!

EDIT: og det er altfor lett når man har ordentlig sikte og ikke slik autoaim som i ps2-versonen.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Da det første "full time" 3D av serien kom, GTA 3, var jeg kjempeglad, og det at du kan kjøre båter var meget genialt. Men jeg likte ikke at du kunne drukne om du ramla over bord og at du ikke kunne fly.

Fly kunne du i Vice City. Alt det du kunne i GTA3 pluss mange ønsker, som motorsykkel og fly, kunne du nå gjøre i Vice City. Men kunne fremdeles ikke svømme og friheten var mer begrenset siden du ikke kunne klatre.

Så kom San Andreas, og mine drømmer er oppfylt. Du kan svømme, klatre over hindringer, fly alt fra helikopter til jet, alt.

Så om du fremdeles sitter å tenker på å kjøpe SA sier jeg bare, ikke nøl, kjøp det nå, du kommer ikke til å angre.

Jeg er meget fornøyd med det, om man ser bort fra en del irriterende bugs slik som lyd som forsvinner, en del grafiske "glitcher" og litt dårlig AI (en dust skulle hoppe unna biln min, men hoppa istede rett ut i veien, hvor han ble most flat). Men de kommer vel med en patch snart som retter på de feilene.

Kjøp GTA SA i dag om du er GTA fan :thumbup:

Lenke til kommentar

Tja, meninger om GTA...

På en måte er det det beste spillet jeg noen sinne har spillt. Det byr på mangfoldige timer med morro og har alltid noe nytt å by på. Hvordan noen kan mene det er ensformig skjønner jeg ikke, da jeg synes det er det stikk motstatte.

De klarer også å gjøre det større enn noen sinne før. De har forbedret spillbarheten, kommet et steg nærmere det perfekte. De lager bra humor og mye morro.

På den andre siden er det så utrolig mye negativt. Ingen kan påstå at grafikken er noe bra. Så kommer alle bugsene. Mange sliter med spillet på PC, både lyd og bilde. Alle sliter med en trafikkmotor som er helt bak mål. Om man er på noen bestemte veier kjører alle bilene like fort, uansett om det er en bagasjebil fra flyplassen eller den beste motorsykkelen. AI'en i spillet er også totalt bak mål. Det er altså masse negativt, men jeg synes likevel det er et sinnsykt bra spill, da det byr på så mye mer enn noe annet spill.

Vel verdt pengene.

Lenke til kommentar
... GTA 3, ... du ikke kunne fly.
Noen gang vært på flyplassen? Står et par fly der.
(en dust skulle hoppe unna biln min, men hoppa istede rett ut i veien, hvor han ble most flat).
Denne glitchen har existert i både 3, VC og SA.

Jeg syns det sikte i GTA:SA er helt på ræva egentlig. tar en 5 sek. å sikte seg inn på en fyr, og før du rekkere å fyre av et eneste jævla skudd er du sveiserost blitt. Det andre jeg ikke liker er at isteden for å strafe så går du i en annen retning. Jeg får samme følelsen som når jeg spilte det på PS2. Men ellers er det gromt(de gangene det faktik starter). Kommer nok til å patches i flere år freamover dette her. de kunne gått venta et par måneder å fått fixa feilene.

Lenke til kommentar
Jeg syns det sikte i GTA:SA er helt på ræva egentlig. tar en 5 sek. å sikte seg inn på en fyr, og før du rekkere å fyre av et eneste jævla skudd er du sveiserost blitt.

Hæ? Det tar vel maks 1 sek å sikte på en person. Hvis man samtidig holder seg litt godt unna er det jo null problem.

Ellers har jeg ikke spilt det så mye ennå. Det eneste jeg hittil kan si er at det var mye bedre stemning i Vice City. Savner også muligheten til å plukke opp de "fuglene" som gjorde at man fikk et nytt våpen for hver tiende "fugl" man fant.

Lenke til kommentar

Jeg får ingen lyd. Nada whatsoever inne i spillet. Litt kjipt å ha brukt 420 kr på et spill man ikke får brukt. Har bestilt nytt lydkort så får vi se. Har et "musiker"-lydkort i PC'n nå (med fokus på høy samplerate og stabile analoginnganger istedet for spport for 7.1 lyd og masse tull), kan være det som er problemet (selv om E-mu eies av Creative). Skal teste med et relativt billig, nytt, Soundblaster kort.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ja, har vært der, men i GTA3 er det ikke meningen at du skulle kunne fly, at du kunne fly krevde en spesiell teknikk siden flyet ikke hadde vinger. Derfor sa jeg at du ikke kunne fly i GTA3 for det var ikke meningen du skulle kunne fly det vinnge klippete flyet. Var bare ment å se hvor lenge du klarte å holde det i luften.

Lenke til kommentar

Ja, har vært der, men i GTA3 er det ikke meningen at du skulle kunne fly, at du kunne fly krevde en spesiell teknikk siden flyet ikke hadde vinger. Derfor sa jeg at du ikke kunne fly i GTA3 for det var ikke meningen du skulle kunne fly det vinnge klippete flyet. Var bare ment å se hvor lenge du klarte å holde det i luften.

Ahh, mimre mimre...

Jeg var en av de få som faktisk ikke hadde særlige problemer med å få DODO'en på vingene, det gjaldt jo bare å være litt følsom på labben og skjønne når man kunne løfte nesa og få høyde.

Jeg tok flere runder rundt hele map'et, og leita litt etter den berykta Spøkelsesbyen... Men det "morsomste" var å lande nede i stadionen der du datt gjennom bakken og gikk under hele byen.

Lenke til kommentar

Grafikken er alla det vi har sett Rockstar games har kommet med i løpet av de siste årene altså en smule firkantede folk, men avkuttede ledd...

Men Story'n i spillet er bare genial... Utrolig mange morsomme missions, for ikke å snakke om bra sub-missions... Spillet har utrolig lang levetid.

Etter å ha spillt dette spillet i en del dager, så angrer jeg ikke et sekund over kjøpet av det.. Og er sikker på at inget annet spill har gitt meg så mye spilleglede!

Dette er et musthave hvis du er fan av de tidligere spillene!! :yes:

Endret av MadDog777
Lenke til kommentar
' date='16/06/2005 : 17:07'] Noe jeg savner fra alle GTA spillene er speedometer....

Sånn at man ser hvor fort man kjører, det er jo kult!

Det er dessverre ikke i noen av spillene :(

Mods, gutten min. mods.

Tror det skal være noen på codename GTA.

Lenke til kommentar

Jeg har bare gode erfaringer med GTA SA.

Virka som en drøm etter installering - ingen grafikkbugs - ingen problemer med savegames - ingen problemer med lag.

Har kommet meg godt i gang med spillet (litt over 20 %) og synes det er et av de beste spillene jeg har spilt :w00t:

Anbefaler alle som er i tvil til å kjøpe dette utmerkede spillet! :)

Lenke til kommentar

Det utrolige med GTA er spillets lengde. Du kan spille det mye lengre enn noen av de andre spillene på markedet, utenom Mafia da. Grunnen til dette er fordi det er så utrolig fritt. Stort område, masse du kan gjøre, se på, leke med, prøve på.

Jeg kan spille GTA lenge, legge det bort i noen dager, for så ta det frem igjen og finne på nye ting å drive med.

Et spill med lengre lengde skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
' date='15/06/2005 : 19:15'] Like kjedelige som resten av GTA spillene..synes jeg..

Enformig, går ut på det samme...

EDIT: Når jeg sa dette mente jeg GTA:SA til PS2..

Jeg har nå kjøpt det til PC, myyyye bedre der!

Hmm, da vurderer jeg og kjøpe det til pc også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...