Gå til innhold

Telenor nekter kunde dekning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vg-nett

Telenor gjør det igjen. De som skryter av best dekning, nekter faktisk å sette opp mobilstolpe og bredbånd. Fasttelefoni får vedkommende, men han må regne med å betale mer enn vanlige kunder!

Godt jobba Telenor!!! :!: Håper at dere en vakker dag skjønner at dette ikke går an!

Hvorfor går ikke det an?

 

Om jeg flytter midt utpå Finnmarksvidda kan jeg ikke forvente å få mobil, fasttelefon OG bredbånd. Er du klar over hvor mye det koster?

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at Telenor er pliktig til å levere fasttelefoni til alle kundene, uten å nevne at det skal koste mer. Samtidig skryter de av at det er mobildekning der folk ferdes. De bryter altså totalt med alt de lover i de store og fine reklamene sine! :thumbdown:

Vi snakker ikke om Finnmarksvidda! Hold deg til saken!

Lenke til kommentar
Jeg er klar over at Telenor er pliktig til å levere fasttelefoni til alle kundene, uten å nevne at det skal koste mer. Samtidig skryter de av at det er mobildekning der folk ferdes. De bryter altså totalt med alt de lover i de store og fine reklamene sine! :thumbdown:

Vi snakker ikke om Finnmarksvidda! Hold deg til saken!

Men husk at Telenor gir det dem lover, de gir fasttelefoni.

Lenke til kommentar
Vi snakker ikke om Finnmarksvidda! Hold deg til saken!

Er klar over det. Var et eksempel. Satte det litt på spissen som det så fint heter.

 

Sånn er det å bo i utkantstrøk rett og slett. Han får slå seg sammen med noen i bygda og sette opp trådløst nettverk. Skjønner ikke at han skal lage så mye styr av det.

Lenke til kommentar

http://odin.dep.no/sd/norsk/dok/andre_dok/...028/dok-bn.html

 

"Ved tilknytning utenfor Telenors normale leveringsområde og som ikke gjelder levering av taletelefoni til fast bosetting knyttet til næringsvirksomhet kan Telenor kreve kunden for ekstrakostnaden for tilknytningen. For andre tilbud enn de Telenor er pliktig til å levere, herunder tilknytning utenfor Telenors normale leveringsområde, kan Telenor kreve dekning for sine kostnader."

 

Så hold dere til saken.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er noe galt i at de ikke leverer alle tjenester i grisgrendte strøk.

 

Sånn er det når man velger å bosette seg på landet, da får man ikke like mange tilbud som i sentrale strøk. Regner med at denne fyren også forventer at det skal være tilbud som kino, teater, t-bane o.l. i Trysil. :huh:

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt problemet, hvilken idiot er det som har et firma som krever masse mobil og internett-kommunikasjon for så å flytte et av de få stedene hvor du har ingen av delene? Jeg skjønner godt telenor ikke gidder å sette opp ei mast til 250 000 bare for ham en en og annen turist i ny og ne... Jeg er ikke telenorfan selv, men det får da være grenser for å være optimistisk når man flytter langt utti gokk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...