Gå til innhold

TV programmet "24"

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg vi kunne diskutere hva folk synes om TV-programmet "24"...

Personlig er det, det eneste programmet jeg ser på i uka og synes det er kjempe spennende! :yes:

Ellers så lurte jeg på en ting og det var om noen kan fortelle meg om hva som skjedde på "24" mandag 13. Juni ?

Var bortreist! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers så lurte jeg på en ting og det var om noen kan fortelle meg om hva som skjedde på "24" mandag 13. Juni ?

Var bortreist! :no:

EMP-bomben gikk av og svidde av alt elektronsik utstyr rundt bygningen. Paul blir tatt til fange av de som jobber der, men Jack kommer og redder han. De finner dokumentene som Paul hadde printet ut tidligere og skal rømme fra bygningen. De som jobber der hadde tilkalt et helikopter med leiesoldater som får i oppdrag å drepe Jack og Paul(pga dokumentet de har).

Jack og Paul går ut på gaten og forskanser seg i en sport/våpenbutikk. Noen arabere eier den butikken og de bestemmer seg for å hjelpe Jack&Paul med å holde leiesoldatene unna. De dreper alle og noen CTU-styker ankommer stedet. Den ene av de som jobbet i bygningen var en av soldatene og han ble skutt, men han døde ikke. Mens Jack står med ryggen til så griper han en pistol som ligger på gulvet og prøver å skyte Jack. Paul ser dette og dytter Jack unna, men blir selv skutt.

Og der slutter episoden.

Er det noe jeg har glemt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...