lokeland Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Jada, kameraten min har snakka med faren sin som har kontakter så vi prøver å få skaffa no! Litt mer penger så er alt i gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det er bra glisevask! haaper at virkelig at dere gjennomfoerer dette! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Nå har den rike kisen fått idèer om UT04-kabinett da! Estimert budsjett? Over 6000 spenn! Takket være faren.. Så ja.. *forvirra* Personlig er jeg fortsatt keen på et Skruf-kabinett da! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kom igjenn sett i gang gleder meg jo til og se dettan bli til!! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Nå har den rike kisen fått idèer om UT04-kabinett da! Estimert budsjett? Over 6000 spenn! Takket være faren.. Så ja.. *forvirra* Personlig er jeg fortsatt keen på et Skruf-kabinett da! jaevlig teit da! Skruf kabbis eier UT04 kabbis som fenn! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hva slags foreldre er det han har? Tipper kameraten din er på samme alder, 14-15, og så hjelper faren hans ham å bygge et kabinett med snus kjøleskap?! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 snus er delikatesse! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Snus lukter vondt, er skadelig og smaker sikkert vondt og. Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Var vel ikke akkurat en tråd for å diskutere hvor vidt snus er godt eller sundt vel? Eller foreldra til han som skal lage det..... Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Var vel ikke akkurat en tråd for å diskutere hvor vidt snus er godt eller sundt vel? Eller foreldra til han som skal lage det..... nei det skal vi ikke diskutere her... men snus er f***meg godt! *aahh! nam* Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Snus lukter vondt, er skadelig og smaker sikkert vondt og. ingen har enna bevist at snus er skadeligt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 For leppa jo.. Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 blir fett det her hvis dere får det til.... drit nå i om snus er skadeligt for leppa eller for rompa... man velger selv om man vil snuse eller ikke! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Blir ikke med det første at vi bygger akkurat, for nå konser vi om LAN: http://forum.overklokking.no/index.php?sho...ic=443079&st=20 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Snus lukter vondt, er skadelig og smaker sikkert vondt og. Skal ikke sniffe ellers spise snusen da Men skrufkabinett hadde eid så hardt. Send mail til www.skruf.se og spør om de vil sponse dere Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jarand(Glisevask) er litt for snus avhengig hehe .. og han skal lissom "slutte" hehe.. =P Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du skal vel ikke slutte jarand? Snus er delikatesse! personlig tror jeg brus er mer skadelig! Kanskje litt vel Off topic da Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 tror ikke at han klarer å slutte jeg hehe. . Lenke til kommentar
Mr.Salemonsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 For min del, er jeg General Frelst du som sier at snus er farlig. Har du lest i VG. Snus er like farligt som kaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå