lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Føre til problemer? Njaaa.. Hvordan det? Kjøler bort varmen som kommer fra kjøleskapet! Kan hende at vi går for idèen til Natrium med forlengelseskablene, som han forklarte på MSN istad.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tenker mest på kondens osv... men det kommer jo helt an på hvordan dere modder det inni! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Skal dere ha kjøpeskap, må dere bruke mye plass på kondenssikring. Sorry Göncz, F5 er en teit knapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 var det jag sa ja... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Går vel ann å lukke den inne i et lite rom? Med fugetetning? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Du må huske at kjøleskapet må ha litt kjøling og. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Jupp.. Vet! Har aldri sett et sånt kjøleskap, men jeg finner vel ut av det! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 dere kan jo mekke en peltier kjølt løsning! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Er ikke noe særlig ram på peltier, så jeg tror nok ikke det blir noe av.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Skal dere ha kjøpeskap, må dere bruke mye plass på kondenssikring. Sorry Göncz, F5 er en teit knapp. den tok jeg ikke? F5? teit knapp? WTF? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Ikke jeg heller.. Natrium er vel ikke akkurat kjent for å snakke i koder men denna vakke lett å knekke gitt.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Virker som ett kult prosjekt! Er artigt med alt som er anderledes!!! F5 opdaterer sia di... Altså hadde han trykka det hadde han sett att du hadde svart for da oppdateres browsern Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Skal dere ha kjøpeskap, må dere bruke mye plass på kondenssikring. Sorry Göncz, F5 er en teit knapp. den tok jeg ikke? F5? teit knapp? WTF? Jeg glemte å trykke på F5 derfor svarte jeg det samme som deg Så jeg edita og sa det. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 ok da så... Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 å bruke et peltier element til kjøleskapet er jo genialt, du kan jo kjøpe en kjøleboks på biltema, så tar du elementet fra den, og lager en egen "avdeling" i snusboksen til dette, tenker da at kjøleskapet ikke blir større enn 10x10x10 cm eller no slikt. om du isolerer litt, så blir det 0 problem med kondens, evt isolere mindre i døren, og mere rundt, så vil mesteparten av kulden unslippe igjennom døren og da kommer jo kondensen på utsiden. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hadde jo vært kult å få kulden fra kjøleskapet ut i kabinettet da. Hvor planlegger dere å plassere vifter? Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 For et kult prosjekt Kanskje jeg må lage meg et general kabinett jeg da? Det hadde vert kult Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 På I/O-brettet...kan ha hele plata rundt, kappe av og feste med hengsler, og ha et lite hull der du trer alle kablene ut av. for til-/frakobling vipper du bare ut plata. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hadde jo vært kult å få kulden fra kjøleskapet ut i kabinettet da. Hvor planlegger dere å plassere vifter? Må nesten skuffe deg med å si at det kommer varm luft fra kjøleskapet. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Skjer det noe med Skruf-kabbiset eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå