Gå til innhold

Skruf-kabinett? Ja takk!


Anbefalte innlegg

Kameraten min og jeg har en felles ting.. Vi digger Skruf løs!

Derfor skal vi mekke et Skruf-kabinett til Alex, som kameraten min heter.. På hans regning naturligvis! :p

 

Fordi som ikke har sett en Skrufboks før ser den ihvertfall slik ut..

Kopien skal være identisk, men vi vurderer vindu i toppen, men med det originale lokket vil bli etch'a på e.l...

Skal bygges i kryssfinèr eller MDF, men jeg vet ikke noe om det går ann å bøye MDF 360grader rundt?

Den skal sparkles og males hvit og åpningen blir som lokket, med hengsler..

Prosjekt begynner så raskt han får penger, men har begynt å planlegge litt allerede!

Det eneste vi prøver å finne ut av er åssen vi skal få ei rett HK-plate inn i et rundt kabinett.. :p

 

Noen innspill/idèer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

genialt glisevask :D Skruf har forresten fått nytt design nå! kjøpte en boks igår, og den hadde fått ny stilig etikkett og greier :thumbup: visstnok blitt sterkere også... ser ut som et spennende prosjekt dette:P går jo an å mekke den flat en liten plass bak så det blir plass til I\O og skjermkort samt ekspansjonskort .

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

den boksen der ja :D HERLIGE SAKER :p kryssfiner er meget fint å bøye... kjøp 2mm elns, og legg det i vann overnatten, deretter bøyer du det rundt. Burde funke:) i alle fall det jeg har gjort hver gang jeg lager noe.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Kabinettet blir rundt, hovedkortet er firkantet.

Det letteste blir at du legger hovedkortet i midten, og kjøper kabler, slik at du forlenger kontaktene til ytterveggen.

se quote

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...