lokeland Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kameraten min og jeg har en felles ting.. Vi digger Skruf løs! Derfor skal vi mekke et Skruf-kabinett til Alex, som kameraten min heter.. På hans regning naturligvis! Fordi som ikke har sett en Skrufboks før ser den ihvertfall slik ut.. Kopien skal være identisk, men vi vurderer vindu i toppen, men med det originale lokket vil bli etch'a på e.l... Skal bygges i kryssfinèr eller MDF, men jeg vet ikke noe om det går ann å bøye MDF 360grader rundt? Den skal sparkles og males hvit og åpningen blir som lokket, med hengsler.. Prosjekt begynner så raskt han får penger, men har begynt å planlegge litt allerede! Det eneste vi prøver å finne ut av er åssen vi skal få ei rett HK-plate inn i et rundt kabinett.. Noen innspill/idèer? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ingen spesielle inspill bortsett fra at Göteborgs rapè eier Skruf! Ettersom boksen er helt rund kan du få problemer med bøying av MDF. Kanskje vurdere å bøye plexi med varmepistol istedet eller snakke med noen om å få det bygget i metall... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) genialt glisevask Skruf har forresten fått nytt design nå! kjøpte en boks igår, og den hadde fått ny stilig etikkett og greier visstnok blitt sterkere også... ser ut som et spennende prosjekt dette:P går jo an å mekke den flat en liten plass bak så det blir plass til I\O og skjermkort samt ekspansjonskort . Endret 15. juni 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Har jeg ikke sett? Kjøpte også i går og den var den samme hvite.. Greier du få tatt bilde av den? Denna du tenker på: http://www.northerner.com/products/skr-original.html ? Hva med kryssfinèr, er ikke det fint å bøye? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) den boksen der ja HERLIGE SAKER kryssfiner er meget fint å bøye... kjøp 2mm elns, og legg det i vann overnatten, deretter bøyer du det rundt. Burde funke:) i alle fall det jeg har gjort hver gang jeg lager noe. Endret 15. juni 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 OK, takk.. Da blir det vel MDF-plater i topp og budd og kryssfinèr rundt! Har prøvd den ja, og jeg holder på å bestille 5 ruller på AWS.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det letteste ang. Hk vil være å legge det midt inni, og sette på eksterne kontakter. Lag et panel på baksiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tenkte på det jeg og, men blir jo ganske upraktisk... eller? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Lant fra! Bare trådstarter tar seg god tid, så kontaktene sitter skikkelig Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Skjønner ikke helt hva du mener Natrium? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kabinettet blir rundt, hovedkortet er firkantet. Det letteste blir at du legger hovedkortet i midten, og kjøper kabler, slik at du forlenger kontaktene til ytterveggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 det kommer til å bli steike dyrt! regner med at glisevask heller vil bruke spenna på skruf Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Jau.. Hvorfor skulle det bli dyrt? Regner med å bruke 1000-2000.. Kommer ann på om vi legger inn snuskjøleskap eller ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 da så... trodde dette var et lavbudsjett prosjekt jeg men slike kontaktforlegere kan nok koste litt... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Skjønner ikke hvilke kabler jeg skal forlenge og hvorfor..? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kabinettet blir rundt, hovedkortet er firkantet.Det letteste blir at du legger hovedkortet i midten, og kjøper kabler, slik at du forlenger kontaktene til ytterveggen. se quote Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 kuli brosjan snuste d åg dette kan bli very goood det hadde jo vert litt kuli med snusholder på kabinetet eller en liten hulet med lokk til å hå snusen i Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Skal jo være tilrettelagt for snus.. Får se om vi får modda inn et kjøleskap! Her er forresten de første tegningene.. Det bak er til HK-plate ++! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 ser digg ut men dere skal vel ha boksen i den samme fine hvitfargen? å modde inn et kjøleskap kan føre til problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå