Rikky Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg har fått i oppdrag å finne en MP3-spiller til broren min, men det var jo lettere sagt enn gjort. Nå har jeg bladd litt i denne kategorien på forumet, men ikke blitt noe særlig klokere. Jeg har sett litt på Creative Muvo Micro, men har også registrert at Muvoene (i likhet med en del andre spillere) har hatt noen problemer. Er dette barnesykdommer som er en saga blott i dag? Bortsett fra minst 1 GB lagringsplass (da mener jeg at flash er veien å gå pga størrelsen) er det er ikke stilt noen spesifikke krav til spilleren, men smarte funksjoner er jo alltid kjekt. Hvilken spiller bør man gå for, og ikke minst; hvorfor? Endret 15. juni 2005 av Rikky Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har nettopp bestilt en Packard Bell Funkey på Elkjøp. 1GB til kroner 799. Bruker AAA batteri og batteritid er oppgitt til 8 timer. Forventer ikke all verden til denne prisen, men forhåpentligvis en ok spiller til trening etc. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har selv prøvd en Muvo TX emd 512MB, og syns denne fungerer veldig bra til prisen. Det kan høres en litt høyfrekvent lyd når man trykker på en knapp sånn at displayet lyser opp, men ellers har jeg ikke hørt noen andre feilmeldinger fra Muvo-serien. Personlig hadde jeg nok tatt sjansen på en Micro N200 eller Muvo V200 1024MB. De er enkle, lette, og ganske rimelige i pris. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er godt fornøyd med Asono AB-600 som Expert selger for 999,- Spilleren har 1GB og batteritiden er oppgitt til 15t. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) bajazzo: Oi, det var billig. Kommer du med tilbakemelding når du har fått denne? lavik: Jeg leste her på forumet om en sånn som sluttet å virke etter kort tid, ble litt skeptisk da. Endret 16. juni 2005 av Rikky Lenke til kommentar
lavik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) dersom du tenker på denne tråden er det en annen spiller... Hvis du tenker på en annen tråd, kunne jeg godt tenke meg å se den.. Asono spilleren jeg tenker på finner du her Endret 16. juni 2005 av lavik Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 lavik: Beklager, det var den tråden du linket til. Min feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå