Gå til innhold

Ny frisbee? Prøv en Aerobie!

Anbefalte innlegg

For mange år siden (1990?) hadde jeg en "super-frisbee" jeg fikk av en slektning.

Den gikk utrolig langt og ekstremt stabilt. Mistet den en dag da den gikk langt over noen hus og far, far away (over 200 meter), og jeg fant den aldri igjen.

Da jeg lekte med en no-name-kr-19,50-frisbee i går, kom jeg på navnet på den jeg hadde; Aerobie! Hadde så mye moro med den før i tiden.. Så i dag sjekket jeg produsenten, og jaggu hadde de ikke en norsk forhandler gitt. Bestilte 3 forskjellige modeller i dag, og håper å få dem snarest. De er dessverre DYRE her i Norge (men hvilke produkter er vel ikke det..?) De er adskillig billigere i USA f.eks, men jeg gadd ikke dille med evt moms og lang postgang.

Modellen jeg hadde som yngre var Aerobie Ring Pro. Den har faktisk verdensrekorden (Guinness) i "longest throw of an object without any velocity-aiding feature", med 406 meter(!!)

Produsent: http://www.aerobie.com/

Norsk forhandler: http://www.sunesport.no/

Gleder meg virkelig til å gjenoppleve denne herligheten :thumbup:

Jeg anbefaler alle som liker å dille og leke litt om sommeren (jaja, jeg er 27 år..), til å prøve en eller annen frisbee (eller bumerang) fra Aerobie. De er rett og slett fenomenale.

De har en annen ting også; får du en ikke-Aerobie-selgende-butikk til å bestille inn et hvilket som helst antall av Aerobie-produkter, FÅR du et GRATIS valgfritt produkt av Aerobie. Så mye sportsutstyr og leker som selges i Norge, kan da ikke dette være en umulig oppgave i løpet av sommeren.. Jeg skal iallfall prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns fressbee er utrolig kult, gleder meg til å kaste litt på det i sommer. Litt amerikansk fotball kasting blir det nok også, er utrolig digg på stranden. Boomerang og er fett da. Har laget meg en egen på sløyden på ungdomsskolen for fire ¨r side og den virker. Kommer tilbake og hele pakken, men jeg tør aldri å prøve å ta imot den igjen :blush:

Lenke til kommentar

Hadde en sånn jeg også (tror jeg). Det er en stor ring med hull i midten? Omtrent som en smultring, men kappa i to på langs? De flyr sinnsykt langt pga god aerodynamikk ja. Ble litt lei den, for den fløy alltid for langt (over elva i nærheten av huset vårt) og jeg måtte lete i bushen etter den.

Tror min lagte en summelyd også mens den fløy.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Den der har jeg også prøvd for noen år siden, og den var drittkul!

En kompis hadde den med hjem fra USA. Den ser litt liten og puslete ut, men flyr veldig bra!

Har fått Aerobiene mine også, og de flyr sinnsykt stabilt og meget langt, som forventet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...