CrackaBoi Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Jeg har litt trøbbel med å forandreduration på klppene i premiere. Når jeg endrer duration fra f.ex 100% til 70% for å få slow motion, blir klippet bare sort i noen sekunder, og så kommer det i vanlig fart? Hvordan fixer jeg dette? takker for alle svar, sitter her å redigerer og trenger mye hjelp Lenke til kommentar
denethon Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Husket å rendre klippet? Etter å ha endret hastighet på filmen eller etter å ha lagt til transition vil det dukke opp en rød tynn strek øverst på timeline. Høyreklikk på den og velg Render Workspace. Da skal det funke! :smile: Lenke til kommentar
tvika Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Eller du kan merke område med den gule linjen og trykke enter :smile: ___ TV Lenke til kommentar
denethon Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Hehe - takk tvika :smile: Da har jeg lært meg det også. :wink: Lenke til kommentar
kakeman Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Du kan jo ikke bruke duration for å få slow motion du må bruke speed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå