gamerman Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei Jeg skal oppgradere firmwaren på min Dvd brenner pga at dvd diskene jeg kjøpte stod at du måtte oppgrader firmware før bruk : How to use: 1. Extract the file and Copy DVFLASH.exe and 260d.bin to the destination folder. 2. Reboot your PC under real DOS mode and enter the target folder. 3. Execute "DVFLASH_260d.bin". 2. Reboot your PC under real DOS mode and enter the target folder. ???? Mener de at jeg skal boote i normal mode som normal bruker ( administrator ) og åpne Start > Run > cmd > og skrive hvem folder den ligger i ? Trenger kjapt hjelp her folkens Lenke til kommentar
spetter Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Lag en oppstartdiskett eller to Kopier over DVFlash.exe og 260d.bin til en av diskettene restart med oppstartdiskett kjør DVFLASH 260d.bin i msdos Endret 15. juni 2005 av spetter Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 2 disketter, en med win98 oppstartsdiskett (xp sin funker vel også men 98 sin er jeg mest fortrolig med og finnes på bootdisk.com). Den andre har de nevnte filene og så etter du har kommet inn i dos står det a:\> tenker jeg, da setter du inn disk2 og skriver inn komandoen du har fått oppgitt. DVFLASH_260d.bin virker ikke som en riktig komando, det er gjerne noe alla DVFLASH.exe -egfe 260d.bin eller noe lignende men er ingen ting annet oppgitt får du prøve den komandoen Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg har ikke disketstasjon nå for tiden hjelp meg ^^ Forklar hva real DOS mode er så skal jeg starte pcen min i det også execute den .exe i stedet for a lage en diskett..... Endret 15. juni 2005 av gamerman Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) I : 17:40:58 Speed measurement started I : 17:43:44 Speed measurement completed: 20x (27 600 KB/s) I : 17:43:44 Simulation started at 2x (2760 KB/s) I : Sucsess Men vanligvis så klarer den ikke a brenne med disse dvd ene Endret 15. juni 2005 av gamerman Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Real DOS mode er den gode gamle dos man brukte før Windows 95 (windows 3.1, 3.11 osv. ble bygd oppå DOS). Det er ikke det samme som å skrive CMD i run, og du må starte opp fra en diskett, evt. CD-rom for å få til dette. Jeg sleit lenge med å lage en Win 98 boot CD, men klarte det til slutt. Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg brukte WinISO eller noe sånt, for det var det eneste programmet som støttet booting fra CD. I tillegg måtte jeg velge at den skulle "emulere" en diskett eller noe sånt. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 da får jeg bare vente med å sette inn mi diskettstasjon når jeg har oppgradert min data neste månede Er tålmodig ^^ Lenke til kommentar
Magic Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 I 99,99% av tilfellene går det godt an å flashe fra windows sin dos-modus. Og hvis det ikke går er det jo bare å RMA dvd-brenneren. No problemo Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 I 99,99% av tilfellene går det godt an å flashe fra windows sin dos-modus. Og hvis det ikke går er det jo bare å RMA dvd-brenneren. No problemo dette er jo bare sleipt og tidkrevende hvis det går galt når det står i instruksjonene at det ikke skal gjøres Lenke til kommentar
Magic Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 dette er jo bare sleipt og tidkrevende hvis det går galt når det står i instruksjonene at det ikke skal gjøres Nei, for det kan jo være like så tidkrevende å skaffe seg diskettstasjon. Til trådstarter: Du kan også boote fra usb-disk (f.eks. usb-penn e.l.) hvis du har det, i stedet for diskett. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 To be complete honest , jeg har en diskettstasjon men gidder ikke å montere før update ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå