Gå til innhold

Nintendos Revolution-kontroll

Anbefalte innlegg

Det er og forblir et lite mysterium. Den nye kontrolleren fra Nintendo sies å bli banebrytende, men hvordan den blir er det absolutt ingen som har peiling på.

Personlig har jeg fundert en del over touch funksjon på den.

For det første: Den kan ikke være helt freaky, for den skal jo tross alt kunne spille NES, SNES, N64 og GC spill.

For det andre må det nesten være en joystick på den ettersom at den faktisk skal kunne spille Super Mario 64 osv. For jeg tror ikke Nintendo prøver seg på en joystick på samme måte som på Super Mario 64 DS, for den var litt vanskelig synes nå jeg.

Og da trenger jo spaken til og med to joysticker for å understøtte styringen i skytespill som Timesplitters osv.

Lurer fælt på denne kontrolleren altså...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt rykter om at Revolutionkontrollen vil å sensorer, så man kan klemme på dem for å styre i spill. Det høres jo helt dødsfett ut :D

Det... er bare helt genialt! Har ikke hørt den teorien før. Jeg håper virkelig at det blir noe slikt. Det blir stor fleksibilitet og spill utiklerne vil kunne lage sine egne kontrollere. Hvis ikke det er genialt er ingenting genialt.

Endret av Snaper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...