Wooho Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Selvfølgelig er MGS serien overdrevet og overnaturlig. Bare ta Vamp som et eksempel, fyren er jo vampyr som suger blod. Lenke til kommentar
SleepyMaster Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg digger MGS.. Jeg tror jeg kan det meste i hele storylinen.. Magngler noe fra de første på nintendo.. de er ikke utgitt utenfor japan enda, men kommer på MGS 3: Substinense... Blir grisefett.. gleder meg til det! Digger dere også gutta! Ekte mgs fans er brødre.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg digger MGS.. Jeg tror jeg kan det meste i hele storylinen.. Magngler noe fra de første på nintendo.. de er ikke utgitt utenfor japan enda, men kommer på MGS 3: Substinense... Blir grisefett.. gleder meg til det! Digger dere også gutta! Ekte mgs fans er brødre.. Jeg har de 2 første metal gear spillene på pc Mgs3 substans (eller hva det nå heter) kommer til Ps3 tror jeg. Gleder meg til 4eren!!!!! Lenke til kommentar
SleepyMaster Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jeg digger MGS.. Jeg tror jeg kan det meste i hele storylinen.. Magngler noe fra de første på nintendo.. de er ikke utgitt utenfor japan enda, men kommer på MGS 3: Substinense... Blir grisefett.. gleder meg til det! Digger dere også gutta! Ekte mgs fans er brødre.. Jeg har de 2 første metal gear spillene på pc Mgs3 substans (eller hva det nå heter) kommer til Ps3 tror jeg. Gleder meg til 4eren!!!!! nop.. MGS3 Subsistense kommer ¨på ps2.. samme som MGS3 bare ny kameravinkel for morroskyld og de to første spillene på nintendo, som kom på 80tallet, følger med.. de har ikke blitt released utenfor japan.. PÅ MGS3 Subsistense følger også det siste kapittelet av operation snake eater med.. De spillene som har kommet ut fra MGS serien (tror jeg) er: Metal solid (nes), Metal gear 2: Snakes revege eller noe?, Metalger solid: Shadow moses (ps), Metalgear solid: VR missons(ps): Metalgear solid 2: Sons of liberty(ps2), Metalgear solid 2: Substance, Metalgear solid: The twinsnakes (remake av første metalger på playstation) (På GameCube), Metalger solid 3: Operation Snake eater (ps2).. KOmmede: Metalger solid 3: Substinense (ps2), Har hørt rykter om en ny twin snakes til ps2!.. Metalgear solid 4 (ps3) Metalgear solid AC!D (psp) har kommet og Metalgear solid AC!D 2 kommer snart... MGS 4 kommer på ps3 Phu!! Tror det var allt! Noen som har noen sikre kilder? BAre rett på meg hvis jeg tar fullstendig galt i noe=) Endret 24. juli 2005 av SleepyMaster Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg digger MGS.. Jeg tror jeg kan det meste i hele storylinen.. Magngler noe fra de første på nintendo.. de er ikke utgitt utenfor japan enda, men kommer på MGS 3: Substinense... Blir grisefett.. gleder meg til det! Digger dere også gutta! Ekte mgs fans er brødre.. Jeg har de 2 første metal gear spillene på pc Mgs3 substans (eller hva det nå heter) kommer til Ps3 tror jeg. Gleder meg til 4eren!!!!! nop.. MGS3 Subsistense kommer ¨på ps2.. samme som MGS3 bare ny kameravinkel for morroskyld og de to første spillene på nintendo, som kom på 80tallet, følger med.. de har ikke blitt released utenfor japan.. PÅ MGS3 Subsistense følger også det siste kapittelet av operation snake eater med.. De spillene som har kommet ut fra MGS serien (tror jeg) er: Metal solid (nes), Metal gear 2: Snakes revege eller noe?, Metalger solid: Shadow moses (ps), Metalgear solid: VR missons(ps): Metalgear solid 2: Sons of liberty(ps2), Metalgear solid 2: Substance, Metalgear solid: The twinsnakes (remake av første metalger på playstation) (På GameCube), Metalger solid 3: Operation Snake eater (ps2).. KOmmede: Metalger solid 3: Substinense (ps2), Har hørt rykter om en ny twin snakes til ps2!.. Metalgear solid 4 (ps3) Metalgear solid AC!D (psp) har kommet og Metalgear solid AC!D 2 kommer snart... MGS 4 kommer på ps3 Phu!! Tror det var allt! Noen som har noen sikre kilder? BAre rett på meg hvis jeg tar fullstendig galt i noe=) Ok kansje det var feil at MGS3 Subsistense kommer til ps3. Lista de høres bra ut den, men sjønner ikke hva du mener med at mg ikke harkommet ut utenfor japan jeg har det jo (1 og 2). hva er siste kapitel av operation snake eater? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Metal Gear Solid 3: Subsistence kommer vel til PS2 om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
SleepyMaster Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det er to metalgear solid spill som gom FØR den på PS1.. De var på nintendo.. kom ut på 80 tallet.. De er ikke blitt sluppet utenfor.. ikke offentlig hvertfall.. MGS3 Sub kommer på ps2 ja.. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 De spillene som har kommet ut fra MGS serien (tror jeg) er: Metal solid (nes), Metal gear 2: Snakes revege eller noe?, Metalger solid: Shadow moses (ps), Metalgear solid: VR missons(ps): Metalgear solid 2: Sons of liberty(ps2), Metalgear solid 2: Substance, Metalgear solid: The twinsnakes (remake av første metalger på playstation) (På GameCube), Metalger solid 3: Operation Snake eater (ps2).. KOmmede: Metalger solid 3: Substinense (ps2), Har hørt rykter om en ny twin snakes til ps2!.. Metalgear solid 4 (ps3) Metalgear solid AC!D (psp) har kommet og Metalgear solid AC!D 2 kommer snart... MGS 4 kommer på ps3 Phu!! Tror det var allt! Noen som har noen sikre kilder? BAre rett på meg hvis jeg tar fullstendig galt i noe=) Finner listen din både rotete, feil, og uoversiktlig. Limer inn det korrekte, i en ordentlig liste. Først de offisielle spillene i serien: Metal Gear (MSX2/Famicom/NES/C64/PC/Mobile Phone, 1987) Metal Gear 2: Solid Snake (MSX2/Mobile Phone, 1990) Metal Gear Solid (PlayStation/PC, 1998) Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PlayStation 2, 2001) Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PlayStation 2, 2004) Så "oppdaterte versjoner:" Metal Gear Solid: Integral (PlayStation, 1999) Metal Gear Solid: VR Missions (PlayStation, 1999) Metal Gear Solid 2: Substance (Xbox/PlayStation 2/PC, 2002) Metal Gear Solid: The Twin Snakes (GameCube, 2004) Metal Gear Solid 3: Subsistence (PlayStation 2, 2006) Spill for hånholdt: Metal Gear: Ghost Babel (Game Boy Color, 2000) Metal Gear Acid (PlayStation Portable, 2004) Metal Gear Acid 2 (PlayStation Portable, 2005) Og til slutt, en "uoffisiell" oppfølger (Laget UTEN Hideo): Snake's Revenge (NES, 1990) Lenke til kommentar
SleepyMaster Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 informerede.. takk.. Min liste var basert på mine egene kunnskaper og spillopplevelser.. Har ikke sett noen liste.. MEn takk.. Det uoffisielle spillet er fortsatt med i historen.. Snakes revenge.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 De spillene som har kommet ut fra MGS serien (tror jeg) er: Metal solid (nes), Metal gear 2: Snakes revege eller noe?, Metalger solid: Shadow moses (ps), Metalgear solid: VR missons(ps): Metalgear solid 2: Sons of liberty(ps2), Metalgear solid 2: Substance, Metalgear solid: The twinsnakes (remake av første metalger på playstation) (På GameCube), Metalger solid 3: Operation Snake eater (ps2).. KOmmede: Metalger solid 3: Substinense (ps2), Har hørt rykter om en ny twin snakes til ps2!.. Metalgear solid 4 (ps3) Metalgear solid AC!D (psp) har kommet og Metalgear solid AC!D 2 kommer snart... MGS 4 kommer på ps3 Phu!! Tror det var allt! Noen som har noen sikre kilder? BAre rett på meg hvis jeg tar fullstendig galt i noe=) Finner listen din både rotete, feil, og uoversiktlig. Limer inn det korrekte, i en ordentlig liste. Først de offisielle spillene i serien: Metal Gear (MSX2/Famicom/NES/C64/PC/Mobile Phone, 1987) Metal Gear 2: Solid Snake (MSX2/Mobile Phone, 1990) Metal Gear Solid (PlayStation/PC, 1998) Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PlayStation 2, 2001) Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PlayStation 2, 2004) Så "oppdaterte versjoner:" Metal Gear Solid: Integral (PlayStation, 1999) Metal Gear Solid: VR Missions (PlayStation, 1999) Metal Gear Solid 2: Substance (Xbox/PlayStation 2/PC, 2002) Metal Gear Solid: The Twin Snakes (GameCube, 2004) Metal Gear Solid 3: Subsistence (PlayStation 2, 2006) Spill for hånholdt: Metal Gear: Ghost Babel (Game Boy Color, 2000) Metal Gear Acid (PlayStation Portable, 2004) Metal Gear Acid 2 (PlayStation Portable, 2005) Og til slutt, en "uoffisiell" oppfølger (Laget UTEN Hideo): Snake's Revenge (NES, 1990) Herlig å se at noen har skikkelig peiling Men Metal Gear en og to kan man laste ned på abandonia.com og da er det vel abandonwere? Hmm når jeg tenker meg om så kan det kansje være at jeg lastet det ned en annen plass... Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg digger MGS.. Jeg tror jeg kan det meste i hele storylinen.. Magngler noe fra de første på nintendo.. de er ikke utgitt utenfor japan enda, men kommer på MGS 3: Substinense... Blir grisefett.. gleder meg til det! Digger dere også gutta! Ekte mgs fans er brødre.. Jeg har de 2 første metal gear spillene på pc Mgs3 substans (eller hva det nå heter) kommer til Ps3 tror jeg. Gleder meg til 4eren!!!!! nop.. MGS3 Subsistense kommer ¨på ps2.. samme som MGS3 bare ny kameravinkel for morroskyld og de to første spillene på nintendo, som kom på 80tallet, følger med.. de har ikke blitt released utenfor japan.. PÅ MGS3 Subsistense følger også det siste kapittelet av operation snake eater med.. De spillene som har kommet ut fra MGS serien (tror jeg) er: Metal solid (nes), Metal gear 2: Snakes revege eller noe?, Metalger solid: Shadow moses (ps), Metalgear solid: VR missons(ps): Metalgear solid 2: Sons of liberty(ps2), Metalgear solid 2: Substance, Metalgear solid: The twinsnakes (remake av første metalger på playstation) (På GameCube), Metalger solid 3: Operation Snake eater (ps2).. KOmmede: Metalger solid 3: Substinense (ps2), Har hørt rykter om en ny twin snakes til ps2!.. Metalgear solid 4 (ps3) Metalgear solid AC!D (psp) har kommet og Metalgear solid AC!D 2 kommer snart... MGS 4 kommer på ps3 Phu!! Tror det var allt! Noen som har noen sikre kilder? BAre rett på meg hvis jeg tar fullstendig galt i noe=) Ok kansje det var feil at MGS3 Subsistense kommer til ps3. Lista de høres bra ut den, men sjønner ikke hva du mener med at mg ikke harkommet ut utenfor japan jeg har det jo (1 og 2). hva er siste kapitel av operation snake eater? mhm...hva er det siste kapittelet i MGS:3 SE? Lenke til kommentar
McPersen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nå mener jeg at jeg leste at det kom ut tre Metal Gear spill til Nes'en. Metal Gear Metal Gear: Snake's Revenge Metal Gear 2: Solid Snake "Snake's Revenge" kom ut i USA og Europa. Mens "Solid Snake" ble utgitt litt senere, om det kom ut mer enn i Japan husker jeg ikke. Mener at det er kun i "Solid Snake" at Kojima er med og produserer. "Snake's Revenge" blir jo litt uorginal i den forstand. Det står i alle fall mye mer om det i linken under. http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_2:_Solid_Snake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå