Bonatini Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Lurte på hvordan sikkerheten ved å sende en ferdigbygd PC fra www.netshop.no var. Er det ikke lett for at den blir skadet under frakt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Pakken er nok forsikret men du bør kontollere alt med en gang når du får den... Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Hvis PC'en er skadet når jeg får den. Er det jeg som må betale frakt tilbake da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvis PC'en er skadet når jeg får den. Er det jeg som må betale frakt tilbake da? Som regel, med mindre det er lett å se at pakken har blitt dårlig behandlet fra Posten sin side. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Nei, det er bare ved bruk av angrefristen du må betale frakt tilbake. Hvia varen er skadet så skal posten betale for både skaden og frakta. Men dette går dessverre tregt. Ofte en måned eller to. Jeg vet ikke om dette er bedre hos andre frakteselskaper, men vil anta det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå