tørrfisk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Skal feire en vellykket eksamen med å kjøpe noen gadgets jeg har bruk for Noen som vet hvor man får tak i en 5.25" enhet som har mulighet for å styre volum? Er også veldig greit om det fins i en butikk som har overnattsending! Endret 15. juni 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 lage selv? det høres kjent ut, men jeg kan ikke huske noe.. hvis du lager det selv så blir det jo litt mer skrytefaktor også... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 tenker du på volum styring av f.eks headsett? i så fall så har i alle fall gatewatch det. fåes kjøpt på bl.a 3dfxcool.no Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg vil helst ikke lage selv, siden jeg har lite tid til modding i disse studiodager. Den trenger ikke være i 5.25 men det hadde vært fint, det jeg trenger er en ekstern volumkontroller av noe slag. Noen som kjenner til noen? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) jeg husker å ha sett test av en ting, men jeg tror det var lydkort også... sånn usb dings, veldig stilig, var liksom bare hjulet du vridde på.. kan se om jeg finner den igjen... *edit* her er den: http://www.hardware.no/artikkel/1966 det er et usb lydkort som jeg trodde, så det får jo bli opp til deg om du vil ha den, nå har iallefall jeg bidratt med et konkret forslag, og kan støtte meg på det.. Endret 18. juni 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Godt forslag, men jeg trenger en volumkontroll til å justere volumet på mitt adskillig dyrere lydkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå