Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg ser meg nødt til å sende tilbake min K750i, pga. et ikke-fungerende kamera. Jeg sendte mail til Komplett ang. dette, og ble da henvist til denne siden. Men holder det at jeg kun sender telefonen, eller skal jeg legge ved all bundle (lader, datakabel, handsfree osv.)? EDIT: Noen som kan flytte denne til Åpen diskusjon om mobil, evt. Webshop-kategorien? Endret 15. juni 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hm, du kan ringe nummeret der og spør.. Når jeg sendte inn iPoden min til Apple, så hadde jeg pakket all bundle i original emballasje, men når budbilmannen kom, så skulle han bare ha selve iPoden.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Vel... det holder vel med kun K750'en, men regnes det som DOA er det en fordel at du leverer alt. Hatt telefonen lenge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Fikk telefonen 28. mai, så det er nok ingen DOA nei. Kameraet har fungert fint frem til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå