Tuffeluffe Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei! Nå skal jeg snart til å flytte fra et kabinett til et annet, og har aldri gjort det før... Hva må jeg passe på? osv... Noen tips? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 passe på å løsne alle skruene.... Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 bruk hk skruene som følger med det nye kabinettet til å feste hk med. Før brukte jeg å ta noen bilder av koblinger og printe de ut, sånn at jeg så hvordan jeg skulle montere de etterpå. Ram, cpu og kjøler kan bare stå på hk når du flytter det over. Få en som har gjort det før til å se over alt når du er ferdig før du skrur på maskina Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hvorfor det? du ser jo om det er riktig sjøl, for ca 2 mnd siden flyttet eg alt til nytt kabinett, og eg hadde aldri gjort det før, og eg gjorde alt riktig, maskinen funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå