Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer etter formatering

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et meget komplisert problem som jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med!

Jeg har en CyberCom pc med følgende spesifikasjoner:

- AMD Athlon64 3000+ prosessor

- MSI MS-7010 VIA-K8T800 basert hovedkort

- 512mb PC3200 DDR SDRAM

- 200 GB Seagate Barracuda 7200.7 harddisk 7200 omdr./min.

- Ati Radon 9800Pro / XT Skjermkort

- TV inn video inn/ut, VGA+DVI

Vel problemet startet etter at jeg hadde formatert hardisken min ved å sette den inn i en annen pc. Formatering gikk som forventet, altså problemfritt. Men så kom problemet. Jeg la hardisken tilbake i pcen, startet pcen og skrudde på skjemen men ingen ting kom opp. På skjermen får jeg meldingen NO SIGNAL. Jeg trodde aller først at det kanskje var et problem med skjermen derfor prøvde jeg å bruke skjermen med en annen pc. Dette fungerte. Dermed så ligger problemet i pcen. Jeg fikk litt hjelp av noen venner som fortalte meg at problemet sansyneligvis var skjermkortet. Jeg tok dermed ut skjermkortet og satt det på plass igjen. Men det fungerte fortsatt ikke. Etter dette lånte jeg skjermkortet til en venn og satt det i. Men det ville heller ikke da fungere. Hardisken, hovedviften, skjermkort viften fungerer.

Vel en teori er at jeg har klart å slette MS DOS, men er dette mulig og evt. hvordan kan jeg legge det til igjen på hardisken?

Jeg håper inderlig at noen av dere kan hjelpe meg med dette problemet.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...