Kimble Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Flere som ikke får ladet kontantabbonementet hos chess? Når jeg prøver å lade telefonen får jeg bare en melding om at nummeret ikke er et chesskontantabbonement.. Det er litt dumt for nå er jeg helt tom for penger på kortet Lenke til kommentar
vinneren Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har du ladet før? Er du sikker på at det ikke er Chess knock out du har?? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Selvfølgelig er jeg sikker! Har jo hatt det i nesten et år.. Og ja, jeg husker telefonnummeret mitt også :-) Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Kjipern å bare ha mobil nå. Får jo ikke ringt kundeservice og de nissene svarer jo ikke på mail! Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Chess mistet en kunde forresten Denne helga funka heller ikke ladinga Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kjipern å bare ha mobil nå. Får jo ikke ringt kundeservice og de nissene svarer jo ikke på mail! Det er fett at du slutter i "Chess" Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Får ikke fyllt på kontantkortet mitt nå - får beskjed om å prøve igjen seinere.. Har prøvd siden i går helt til nå - funker fortsatt ikke :s Ringte Chess og de ba meg slette alle internettfiler og starte maskinen på nytt - eller prøve igjen i løpet av dagen.. Ingen av delene har funket! De får sin siste sjanse i morra - ellers bytter jeg til Tele2 Scratch Kontant med videreføring av nr.. Er jo kampanje på det ut Juli/August Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har dere sjikkelige problemer, eller får ikkje svar på kundeservice, så send mail direkte til direktøren. Det gjorde eg, han ordna opp med det samme og eg fekk en god del plaster på såret Chess mister nok ikkje meg på en stund vertfall. Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hva er direktørens e-post? Syns jeg fortjener noe plaster på såret etter en uke med påfyllingstrøbbel - noe som ikke skal skje i det hele tatt Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Synest å huske at den var [email protected], er nesten ett år tilbake i tid så det blir litt vanskelig å finne eposten. Edit: Fannt eposten, adressen var rett. Han ordnet opp meget fort Endret 27. juli 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Da var det ordnet på normalvis - Chess hadde visst tekniske problemer fikk jeg høre fra kundeservice - men nå er alt i orden igjen.. Tok sin tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå