j0rn Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jippi! Fått jobb! Jeg skal sitte mest i kassa... Noen tips som gjør jobben lettere for meg? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tips til å tjene mer penger, er å si til kundene at varen har fått ny pris, så ligger du litt penger i egen lomme Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tips til å tjene mer penger, er å si til kundene at varen har fått ny pris, så ligger du litt penger i egen lomme :!: Smil til kundene Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 jeg er litt nærvøs for den strek-kode greia :/ er det noe teknikk slik at dette går raskt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Smil og vær glad så går dagen mye fortere. Du får gjerne hyggeligere kunder også hvis du er blid og prater litt. Kommer det sure idioter så smil og le av de og - om ikke annet så irriterer du de enda mer Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Strekkoden er ikke noe problem. Det som kommer til å være kjipt i starten er diverse koder du må lære deg for frukt og grønt og annet som ikke har strekkode eller som skal veies. Det lærer du deg nok relativt kjapt, men kjedelig å slå opp hver eneste lille vare som kommer fordi. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er det en franchisedrevet eller filialdrevet butikk? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 tips til å tjene mer penger, er å si til kundene at varen har fått ny pris, så ligger du litt penger i egen lomme det hadde jeg hvertfall ikke satset på Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Viktig å være hyggelig mot kundene. Smil, si hei og hadet osv. Jeg jobbet som avisbud i et år og oppførte meg veldig hyggelig mot kundene. Det resulterte i veldig positive tilbakemeldinger og gjorde jobben min 10* bedre. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Mitt tips er å komme seg vekk fra kassa så fort som mulig. Jeg jobber i butikk, og de som har sittet i kassa sier at det er den mest demotiverende jobben i verden. Snakk med sjefen og si at du heller har lyst til å jobbe litt på "gulvet" i stedet. Det kan du iallefall få litt variasjon. Sorry å skremme deg bort fra jobben din, men du hadde innsett det samme før eller siden uansett.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jepp. Kassa er et sant helvete. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Et godt tips, Kom alltid litt senere enn når du har fått beskjed om å starte og gå alltid litt tidligere enn når arbeidsdagen slutter. Dette setter deg i respekt og du vil fort merke at alle synes du er en god kassadame/mann. Du bør også ta deg fri på alle helligdager, bruk den syvende sans for å finne alle. Arbeidsgiveren liker at du kommenterer utseende hans og sier fra når DU synes at han gjør noe galt. Ellers er det bare forsyne seg. Rimi-arbeidere får ta med seg hva de vil gratis. Endret 20. juni 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Et godt tips, Kom alltid litt senere enn når du har fått beskjed om å starte og gå alltid litt tidligere enn når arbeidsdagen slutter. Dette setter deg i respekt og du vil fort merke at alle synes du er en god kassadame/mann. Du bør også ta deg fri på alle helligdager, bruk den syvende sans for å finne alle. Arbeidsgiveren liker at du kommenterer utseende hans og sier fra når DU synes at han gjør noe galt. Ellers er det bare forsyne seg. Rimi-arbeidere får ta med seg hva de vil gratis. Eller du kan bare skyte deg selv i foten med en gang, mye raskere Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan kan det at man kommer for seint og går for tidlig sette en i respekt? Jeg hater at kolleger kommer for seint og går for tidlig. Og hva har det med skillz i kassa å gjøre? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan kan det at man kommer for seint og går for tidlig sette en i respekt? Jeg hater at kolleger kommer for seint og går for tidlig. Og hva har det med skillz i kassa å gjøre? Skarp som en tepose 2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Personangrep! Det hender at jeg ikke tar ironi... Kassaarbeid sløver sansene! Mitt råd til trådstarter: Kom deg vekk fra kassa litt faderlig fort! Og for min del: It's too late for me, my son. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg synes det ser litt gøy ut å sitte i kassen, jeg. Blipp! Blipp! Gjør det til et mål å bli beste kasse-arbeider. Dvs, å ha solgt mest. Jeg elsker når kassefolkene er raske. Da blir jeg glad og fornøyd. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 jobber selv på spar... det er ikke gøy, også har vi fått nye koder på frukt og grønt nå (akkurat blitt spar) så da må jeg lære de på nytt, og jeg skal bare jobbe i fellesferien nå i sommer... (jobber der ellers også da, men litt ferie må man jo ha) det kommer til å bli stress når de oslo-kaksene kommer å bærer seg over at jeg ikke vet at en lichie er en lichie og at bæreposene koster 70 øre... huff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå